فناوریموبایل

بررسی مشخصات فنی و جعبه گشایی گوشی iPhone 12 mini

آنباکس کردن گوشی آیفون 12 مینی

بررسی مشخصات فنی و جعبه گشایی گوشی iPhone 12 mini

در این مطلب به بررسی قابلیت ها و امکانات گوشی آیفون 12 مینی خواهیم پرداخت و در ادامه نیز ویدئویی از آنباکس کردن گوشی iPhone 12 mini قرار می دهیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی گوشی آیفون 12 مینی

گوشی iPhone 12 mini با بدنه ای از جنس شیشه ساخته شده و برای محافظت از آن در برابر خط و خش و ضربه، از محافظ صفحه سرامیک شیلد استفاده شده است. این گوشی هوشمند با ابعاد 131.5×64.2×7.4 میلی متر که کوچکترین ابعاد را در بین گوشی های اپل دارد و وزن 135 گرم عرضه می شود. در پنل جلویی آن یک صفحه نمایش 5.4 اینچی Super Retina XDR OLED با رزولوشن 2340×1080 پیکسل و تراکم 476ppi قرار گرفته است. برای افزایش مقاومت نمایشگر گوشی آیفون 12 مینی از فناوری محافظ صفحه Ceramic Sheild استفاده شده است. همچنین برای کاهش اثر انگشت و لکه، از محافظ Oleophobic Coating بهره می برد.

در پنل پشتی گوشی iPhone 12 mini شاهد یک ماژول دوربین مربعی شکل با دو لنز دوربین هستیم. دوربین اصلی به لنز 12 مگاپیکسلی عریض با دیافراگم f/1.6 و دوربین دوم به لنز 12 مگاپیکسلی اولتراواید با دیافراگم f/2.4 مجهز شده است. از قابلیت های دیگر دوربین این گوشی هوشمند می توان به تصویربرداری HDR و پانوراما و فیلمبرداری 4K اشاره کرد. دوربین های جلوی آن نیز همانند سایر گوشی ها اپل، در یک بریدگی قرار گرفته اند. این دو دوربین از لنز های 12 مگاپیکسلی و SL 3D بهره می برند.

قلب تپنده گوشی آیفون 12 mini به تراشه 5 نانومتری Apple A14 Bionic مجهز شده که این تراشه خود به پردازنده Hexa-Core و پردازنده گرافیکی Apple GPU تجهیز شده است. این گوشی اپل برای ذخیره کردن اطلاعات از حافظه داخلی 64/128/256 گیگابایت بهره می برد.

دیگر مشخصات:

گوشی iPhone 12 mini از استاندارد IP68 بهره می برد که این گوشی را در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم می کند. تامین انرژی گوشی آیفون 12 mini بر عهده باتری 2227 میلی آمپر ساعت است که از فناوری شارژ سریع 20 واتی و شارژ سریع بی سیم 12 واتی پشتیبانی می کند. این گوشی اپل با سیستم عامل Ios 14.1 عرضه می شود.
در ادامه می توانید ویدئو مربوط به جعبه گشایی گوشی iPhone 12 mini را مشاهده کنید:

 

امتیاز 1.5 از 2 رای

نوشته های مشابه

‫40 نظرها

  1. بازتاب: Malabar Mushroom Strain
  2. Nice post. I was checking constantly this blog and I’m impressed!Extremely helpful info specifically the last part 🙂 I care for such information much.I was looking for this particular information for a very long time.Thank you and good luck.

  3. Howdy! I know this is kind of off topic but I was wondering if you knew where I could get a captcha plugin for my comment form?I’m using the same blog platform as yours and I’m having difficulty finding one?Thanks a lot!

  4. Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew
    of any widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates.
    I’ve been looking for a plug-in like this for quite some time and was
    hoping maybe you would have some experience with something like this.
    Please let me know if you run into anything.
    I truly enjoy reading your blog and I look forward to your
    new updates.

  5. Hey there! This is kind of off topic but I need some help
    from an established blog. Is it hard to set up your own blog?
    I’m not very techincal but I can figure things out pretty fast.
    I’m thinking about creating my own but I’m not sure where to begin. Do you
    have any ideas or suggestions? Appreciate it

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا