سخت افزار

بررسی و خرید کیس گرین مدل Oraman Plus

خرید کیس اورامان پلاس

بررسی و خرید کیس گرین مدل Oraman Plus

یکی از کیس های قیمت مناسب شرکت Green، کیس Oraman Plus است که دارای بدنه ای با استحکام بالا و فضای داخلی وسیعی است. در ادامه به بررسی مشخصات ساختاری کیس اورامان پلاس خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

امکانات و قابلیت های کیس Oraman Plus

کیس گرین مدل Oraman Plus با فرم فاکتور Mid Tower و با ابعاد 437x430x205 میلی متر و وزن 3.8 کیلوگرم تولید و عرضه می شود. این کیس Green با مادربردهای microATX، ATX و Mini-ITX سازگاری دارد. کیس اورامان پلاس توانایی پشتیبانی از 7 عدد اسلات های توسعه یافته را دارد. بدنه این کیس گرین با ورقه های از جنس SECC با ضخامت 0.7 میلی متر ساخته شده که باعث افزایش استحکام آن می شود.

کیس گرین مدل Oraman Plus

بخش داخلی کیس گرین مدل Oraman Plus از طراحی خوبی برخوردار است، چرا که فضای کافی برای نصب مادبردها و کارت گرافیک هایی با ابعاد بزرگ را دارد. این کیس Green از فضای مخصوصی برای مدیریت کابل ها بهره می برد که مانع از بهم ریخته شدن فضای داخلی کیس می شود. همچنین به دلیل داشتن فضای داخلی وسیع، می توان داخل کیس اورامان پلاس خنک کننده هایی بادی با ارتفاع 160 میلی متر و خنک کننده های آبی با ارتفاع 120/240 میلی متر را نصب کرد. این کیس گرین از تعبیه شدن 4 فن با سایز 120 میلی متر پشتیبانی می کند.

دیگر مشخصات:

برای کاهش و خنثی کردن صداهای ناشی از لرزش های خفیف که در اثر فعالیت کیس تولید می شود، از پدهای سیلیکونی در قسمت قرارگیری پاور و همچنین در زیر پایه های کیس استفاده شده است. در فضای داخلی این کیس می توان 3 عدد هارد 2.5 اینچی و  عدد هارد 3.5 اینچی نصب کرد. کیس اورامان پلاس در پنل جلویی خود مجهز به پورت های USB 3.0 و USB 2.0 و همجنین درگاه جک هدفون 3.5 میلی متری از نوع HD Audio است. برای افزایش دوام و عمر پورت ها در برابر رطوبت و اکسید شدن فلز داخل آن ها، از استیل ضد زنگ استفاده شده است. اگر قصد خرید یک کیس خانگی با قیمت و امکانات مناسب را دارید، کیس گرین مدل Oraman Plus می تواند نیازهای شما را برطرف کند.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫4 نظرها

  1. بازتاب: 다시보기 사이트
  2. بازتاب: mushroom shop Portland
  3. بازتاب: ข่าวบอล

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + نه =

دکمه بازگشت به بالا