بازی

بازی های پلی استیشن 5 سونی رونمایی می شوند

بازی های پلی استیشن 5 سونی رونمایی می شوند

بازی های پلی استیشن 5 به زودی در رویداد رونمایی که پیش رو می باشد، معرفی خواهند شد. اما آیا زمان این رونمایی مشخص است یا خیر؟ برای دسترسی به اطلاعات بیشتر، با طیف نیوز همراه باشید… .

رقابت میان دو کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس مایکروسافت و پلی استیشن فایو سونی بشدت بالا گرفته است. البته که تا این زمان شرکت مایکروسافت بوده که اغلب بازی های نسل جدید کنسول گیمینگ خود را برای کاربران رونمایی و معرفی کرده است در حالی که سونی هنوز مرموزانه پیش رفته و رونمایی خاصی به عمل نیاورده است. ولی با توجه به اینکه چیز زیادی باقی نمانده تا کنسول های بازی جدید عرضه شوند و احتمالا تا سال نو میلادی وارد بازار شوند، سونی نیز تصمیم دارد کمی جدی تر به روال کار خود ادامه دهد و به رقابتش جدی تر فکر کند و احتمالا این کار را با رونمایی پلی استیشن 5 شروع کند.

اقدامات کمپانی سونی

کمپانی سونی به تازگی طی یک رونمایی آنلاین و تخصصی، تعدادی از مشخصات شاخص، مهم و فنی PS5 را برای کارشناسان مربوطه َتوضبح داد. مدتی پس از آن نیز دسته بازی جدید این کمپانی با شکل و شمایلی شبیه به کنترلر های Xbox را رونمایی کرد. پس از این
اکنون نیز در یک رونمایی جذاب و در رویدادی که پیش رو است کمپانی سونی تصمیم دارد تا بازی های پلی استیشن 5 و تجربه گیمینگ را در این کنسول پرقدرت به نمایش گذارد.

تاریخ و زمان رونمایی playstation 5

این کمپانی ژاپنی بنا دارد تا در چهارم ژوئن، ساعت سیزده به وقت خود یا همان ساعت 00.30 جمعه شانزدهم خرداد ماه مراسم رونمایی خود را برگزار نماید. کاربران می توانند از سایت رسمی playstation اقدام به مشاهده آن کنند. آنچه از تیزر منتشر شده قابل ادراک است این است که دیگر قرار نیست خبرهای فنی، و اطلاعات خسته کننده منتشر شوند و کاربران برای بار اول می توانند با بازی های هیجان انگیز نسل نهم کنسول بازی پلی استیشن 5 آشنا شوند.

ناگفته نماند این رویداد به شکل آنلاین برگزار می شود و خبری از حضور کاربران و علاقه مندان و کارشناسان به صورت حضوری وجود ندارد. سونی تصمیم دارد تعدادی از رویداد های آنلاین را برای توجه و رضایت کاربران نسبت به PS5 برگزار کند.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫6 نظرها

  1. Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates.
    I’ve been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would
    have some experience with something like this.
    Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا