بازی

آیا می توان بازی های پلی استیشن 4 را در پلی استیشن 5 نصب کنم؟

آیا می توان بازی های پلی استیشن 4 را در پلی استیشن 5 نصب کنم؟

اگر قصد خرید پلی استیشن 5 دارید و نگران بازی های قدیمی خود در نسخه قبلی هستید این مقاله و اطلاعات جدید لو رفته از کمپانی سونی را از دست ندهید. با طیف نیوز همراه باشید… .

پیشتر شرکت مایکروسافت اطلاعات خوبی از ایکس باکس جدید سری ایکس منتشر کرده بود در حالی که کمپانی سونی هیچ خبری را از PS5 منتشر نکرده بود. حالا پس از مدتی انتظار برای طرفداران سونی اطلاعاتی از برخی منابع لو رفته است که به مخاطبان خود خبر خوبی می دهد. گیم ستاپ ادعا دارد که Playstation 5 از نسخه قبلی پشتیبانی می کند.

وب سایت فروشگاه معتبر گیم استاب چندی پیش اخباری از پلی استیشن 5 منتشر کرد که البته به سرعت نیز آن اطلاعات را حذف کرد. اما توسط کاربران آن ثبت شد و منجر به لو رفتن این اطلاعات گردید. بنا به اخبار منتشر شده از این کنسول بازی سونی می توان نتیجه گرفت که PS5 کاملا از نسخه قبلی و و همچنین از پلی استیشن وی آر پشتیبانی می کند.

دیگر اطلاعات

آنطور که به گوش می رسد شرکت سونی در کنسول بازی جدید خود از تراشه هشت هسته ای AMD استفاده کرده است و با وجود حافظه اس اس دی Playstation 5 از از توان پردازشی بالایی برخوردار است. همچنین PS5 از صفحه نمایش های 8k نیز پشتیبانی می کند..

مدتی قبل اطلاعاتی از شرکت مایکروسافت مبنی بر پشتیبانی کنسول بازی جدید خود یعنی ایمس باکس ایکس از تمام بازی های Xbox One و Xbox 360 پشتیبانی می کند. به دنبال همین خبر منتشر شده کاربران و گیمیر های طرفدار سونی نیز انتظار انتشار همین خبر برای کنسول های بازی مورد علاقه خود را داشتند که طبق اطلاعات جدید منتشر شده توسط گیم استاپ کمی خیالشان راحت شد.

پلی استیشن 5

دیگر اخبار

علاوه بر این اطلاعات، مدتی پیش بلومبرگ شرکت سونی برای ساخت و تولید هر دستگاه پلی استیشن 5 حدود چهارصد و پنجاه دلار هزینه می کند که بخش عظیمی از آن نیز به حافظه اس اس دی و پردازنده مربوط می شود. این درحالی است که قبلا با عرضه Playstation 4 به سود حاصله از این کنسول بازی توجهی نداشت به نحوی که هزینه دستگاه حدود 399 دلار بود ولی در نهایت هزینه خرج شده با احتساب بسته بندی ها برای خود کمپانی سونی حدود 400 دلار بوده است. پس احتمالا این بار هزینه پلی استیشن 5 با در نظر گرفتن سود برای این کمپانی، حدود 460 دلار اعلام شود.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش − پنج =

دکمه بازگشت به بالا