سخت افزارمانیتور

جدیدترین مانیتور های 2020 شرکت ال جی معرفی شدند

جدیدترین مانیتور های 2020 شرکت ال جی معرفی شدند

شرکت ال جی جدیدترین مانیتور های 2020 خود را یک ماه قبل از برگزاری نمایشگاه CES معرفی کرد. مانیتورهایی که در ادامه بیشتر بدانها خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

معرفی جدیدترین محصولات

اولتراواید خمیده 38 اینچی، و یک مانیتور دیگر با طرح اولترافاین با دیزاین خاص و منحصر به فرد از جمله مانیتورهای 2020 شرکت LG هستند که به تازگی معرفی شده اند. تا یک ماه آینده در نمایشگاه CES نیز می توان شاهد یک رو نمایی از این محصولات خاص شرکت ال جی بود. نمونه اولتراوایلد دارای یک پورت تاندربولت سه است. از دیگر محصولات می توان به یک نمایشگر گیمینگ UltraGear و همچنین مانیتور UltraFine Ergo اشاره کرد.

گوشی گلکسی A50s

به عنوان برترین نمایشگر می توان به مانیتور خمیده 38 اینچی UltraWide با کیفیت کیو اچ دی پلاس از شرکت ال جی اشاره کرد. رزولوشن در صفحه نمایش این مانتیور 3840 در 1600 پیکسل می باشد. از دیگر موارد قابل ذکر پنل نانو آی پی اس با ریپلای یک میلی ثانیه و همچنین تازه سازی 144 هرتز می باشد. نمایشگر اولتراواید مذکور تا 98 درصد فضای رنگی p3 را تحت پوشش قرار می دهد. با این اوصاف نتیجه می گیریم که در این مانیتور تراکم پیکسلی کمتر از مدل 34 اینچی است که دارای پورت تاندربولت است.

دیگر خصوصیات نمایشگر 38 اینچی

در این مانیتور پنل نانو آی پی اس حدود 98 درصد فضای ملوَن دی سی آی P3 را جهت ثبت عکس های کاملا طبیعی و مشابه با حقیقی پوشش می دهد. همچنین شرکت ال جی با این نمایشگر مفتخر به دریافت گواهینامه DisplayHDR 600 از موسسه VESA نیز شده است. با تمام این اوصاف شرکت LG به کاربران خود حس خوب کار با یک صفحه نمایش پربار و پویا را در ابعاد 38 اینچ هدیه می دهد.

قابلیت های ارتباطی

مانیتور 38 اینچی شرکت ال جی مجهز به دو پورت اچ دی ام آی و یک پورت دیسپلی، دو پورت یو اس بس و یک درگاه تاندربولت سه می باشد. جزئیات خبری در رابطه با تاریخ و زمان عرضه نهایی مشخص نشده است اما در نمایشگاهی که در ماه آینده برگزار مس شود می توان شاهد این رونمایی بود. همچنین هیچ عکسی نیط از این مانتیور در دسترس نیست.

محصولی دیگر از این کمپانی

به غیر از محصول 38 اینچی که بدان اشاره شد، شرکت ال جی یک مانیتور 32 اینچی اولترا فاین نیز معرفی کرده است. این صفحه نمایش ویدئو های 4K را نیز با کیفیت خوب به نمایش می گذارد.
محصولی که دارای یک دیزاین ارگونومیک و منعطف می باشد. از خصوصیات ظاهری این محصول، می توان به یک پایه اتصال مانیتور به میز اشاره کرد که علاوه بر خاص تر نشان دادن این محصول از شرکت LG باعث اشغال کمترین فضا نیز می شود. نحوه قرارگیری و فواصل با دیوار یا ارتفاع این استند کاملا قابلیت تنظیم نیز دارد. جالب است بدانید این مانیتور حتی امکان چرخش کامل به جهت مخالف نیز دارد و همکاران شما که درپشت این دبوایس قرار دارند نیز با یک چرخش نمایشگر می توانند از راه دور صفحه نمایش را مشاهده نمایند.

مشخصاد فنی اولترا فاین

رزولوشن در این دستگاه 3840 در 2160 با نرخ تازه سازی 60 هرتز می باشد. این مانیتور می تواند از اچ دی آر 10 نیز پشتیبانی نماید. از مشخصات ارتباطی این دستگاه نیز می توان به یک پورت یو اس بی – سی و دو پورت اچ دی ام آی، یک پورت دیسپلی و دو پورت یو اس بی معمولی اشاره کرد.

در نهایت نیز باید به مانیتورهای گیمینگ UltraGear شرکت ال جی اشاره کرد که دارای یک نمایشگر بزرگ با پنل آی پی اس و تایم پاسخگویی فقط یک میلی ثانیه و نرخ تازه سازی بالای 160 هرتز اشاره کرد. این مانیتور یک نقطه درخشان و ایده آل در ذهن گیمر ها هنگام انتخاب و خرید می باشد.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × سه =

دکمه بازگشت به بالا