اینترنت و شبکهفناوری

معرفی و خرید رک سرور تیام شبکه مدل TRI-1042

بررسی مشخصات فنی Server Rack TRI-1042

معرفی و خرید رک سرور تیام شبکه مدل TRI-1042

مراکز داده همیشه به Server Rack ها نیاز دارند تا تجهیزات مهم و گران قیمت را در آن تعبیه کنند. در این مطلب قصد داریم تا به مشخصات و امکانات رک سرور تیام شبکه مدل TRI-1042 بپردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

بررسی مشخصات فنی Server Rack تیام شبکه

رک سرور تیام شبکه مدل TRI-1042 با تعداد یونیت 42U طراحی شده است. این رک شبکه دارای عمق 100 سانتی متر، عرض 60 سانتی متر و ارتفاع 202 سانتی متر بوده و در زمان استفاده چرخ یا پایه ثابت، ارتفاع آن به 213 سانتی متر می رسد. از لحاظ وزنی، این رک تیام شبکه با وزن 151.5 کیلوگرم عرضه می شود. در بخش جلویی آن یک در طلقی قوسی شکل با قاب فلزی تعبیه شده است که از قفل الکترومغناطیسی و دستگاه کنترل از راه دور RF بهره می برد. همچنین امکان جایگزینی این در با در توری شکل وجود دارد. در بخش جانبی و قسمت پشتی آن یک پنل دو لنگه افقی برای افزایش دسترسی بهتر به تجهیزات تعبیه شده است.

برای هدایت بهتر کابل های شبکه در داخل رک سرور TRI-1042 شاهد قرارگیری ریل هایی با خم کاری ناودانی شکل و هستیم. همچنین بر روی این ریل ها منافذ بیضی شکل برای ورود و خروج کابل ها به داخل رک، تعبیه شده است. در بخش سقف و کف این Server Rack منافذ متعددی با ابعاد متفاوت قرار گرفته که می توان کابل های شبکه با حجم های مختلف را به رک داخل و یا خارج کرد.

برای افزایش استحکام و مقاومت این رک سرور تیام شبکه از ورق های دوبل شده، تغییر در شکل ستون و ریل ها تعبیه شده، ریل هایی با ضخامت میلی مت و تغییر اتصال پیچ و مهره به صورت جوشکاری در 3 بازوی تقویتی استفاده شده است. از دیگر مشخصات رک سرور TRI-1042 می توان به وجود سیستم هوشمند دیجیتال مجهز به نمایشگر LED برای کنترل دما و ولتاژ برق اشاره کرد. فن ها تعبیه شده در این رک دارای قابلیت ماژولار کردن هستند و وجود این قابلیت باعث مدیریت بهتر فن ها از لحاظ تعمیر و تعویض آن ها می شود.

رک دیواری IRACK مدل TRE-6009

رک دیواری IRACK مدل TRE-6009

رک ایستاده 80 عمق PAYA SYSTEM مدل Pro-44U

رک ایستاده 80 عمق PAYA SYSTEM مدل Pro-44U

رک ایستاده IRACK مدل TRI-1042p

رک ایستاده IRACK مدل TRI-1042p

رک دیواری IRACK مدل TRB-6012

رک دیواری IRACK مدل TRB-6012

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫7 نظرها

  1. بازتاب: 4 aco dmt for sale​
  2. بازتاب: bonanza178
  3. بازتاب: Buy Denmark medicine

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا