نرم افزار و اپلیکیشن

امکان بازیابی پست های پاک شده اینستاگرام با استفاده از قابلیت Recently Deleted

اضافه شدن ویژگی بازگرداندن محتواهای حذف شده اینستاگرام

امکان بازیابی پست های پاک شده اینستاگرام با استفاده از قابلیت Recently Deleted

در گذشته پس از حذف پست ها و استوری ها دیگر قابلیت ریکاوری آن ها در اینستاگرام وجود نداشت. حالا Instagram با اضافه کردن ویژگی Recently Deleted امکان بازگرداندن محتواهای پاک شده وجود دارد. در ادامه به بررسی بیشتر این قابلیت خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

نحوه استفاده از قابلیت ریکاوری محتواهای پاک شده Instagram

نرم افزار اینستاگرام جدیدا قابلیت جدیدی را معرفی کرده است که می توان با استفاده از آن محتواهای خذف شده را مجدد بازگرداند. این قابلیت جدید که دارای نام Recently Deleted است امکان بازیابی پست ها و استوری های حذف شده را به کاربر می دهد.

Instagram اعلام کرده است که این ویژگی جدید برای کاهش حملات هکرها طراحی شده و همچنین برای کاربرانی که به صورت اتفاقی محتوای بارگذاری شده خود را پاک کرده اند، کاربرد خواهد داشت. ویژگی Recently Deleted تمامی محتواهای اینستاگرامی از جمله تصاویر، فیلم ها و موارد دیگر مانند استوری ها و IGTV را شامل می شود. بازه زمانی بازیابی اطلاعات توسط ویژگی جدید نرم افزار اینستاگرام در خصوص Story ها نهایت تا 24 ساعت و در خصوص سایر پست ها و IGTV تا مدت 30 روز است.

اینستاگرام

از موارد امنیتی به کار رفته در قابلیت ” اخیرا حذف شده ” این است که برای بازیابی اطلاعات باید از طریق ایمیل و یا پیام کوتاه، کاربر هویت خود را تایید کند تا مانع از سو استفاده هکرها شود. همچنین برای حذف کامل پست ها نیز این پروسه تکرار می شود. برای بازگردانی اطلاعات حذف شده باید موارد ذکر شده در زیر را دنبال کنید:

در قدم اول وارد پرفایل شده و علامت سه نقطه در بالا سمت راست را کلیک کنید.
در مرحله بعد وارد قسمت تنظیمات شوید
در این بخش گزینه Recently Deleted را کلیک کنید.
محتوای مورد نظر را انتخاب کنید.
در نهایت روی گزینه Restore کلیک کنید.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا