اینترنت و شبکهفناوری

معرفی و خرید رک دیواری تیام شبکه مدل TRB 4509

مشخصات فنی Wall Rack TRB-4509

معرفی و خرید رک دیواری تیام شبکه مدل TRB 4509

یکی از تجهیزات پرکاربرد و مهم در ایجاد یک دیتاسنتر، Network Rack ها هستند که سایر دیوایس ها و تجهیزات شبکه را در داخل آن تعبیه می کنند. رک ها علاوه بر تجمیع تجهیزات، از دستگاه های قرار گرفته در آن محافظت می کند. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی رک دیواری تیام شبکه مدل TRB 4509 بپردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی Wall Rack TRB 4509

یکی از نکات مثبت در خصوص رک های دیواری، قابلیت نصب آن ها بر روی دیوار است که فضایی را از محیط اشغال نمی کند. رک دیواری تیام شبکه مدل TRB 4509 دارای ارتفاع 49 سانتی متر، عرض 56.5 سانتی متر و عمق 45 سانتی متر است. این رک شبکه با 9 یونیت طراحی و ساخته شده است. در بخش جلویی آن یک در شیشه ای مجهز به قفل سوییچی و فریم فلزی تعبیه شده است. این Wall Rack در بخش کناری خود به یک پنل تک لنگه که با قفل سوییچی مجهز شده است.

رک دیواری تیام شبکه

برای افزایش استحکام رک دیواری تیام شبکه مدل TRB 4509 از ریل هایی با ضخامت 25.1 میلی متر و همچنین ستون خمکاری شده استفاده شده است. برای نصب مطمئن تر این Network Rack بر روی دیوار، بخش پشتی آن تقویت شده تا استحکام بیشتری در هنگام نصب بر روی دیوار داشته باشد. این نوع رک، به 2 ریل عمودی با نشانگر یونیت مجهز شده است که باعث سهولت در نصب تجهیزات می شود. برای عبور کابل های شبکه به داخل و خارج این رک، در بخش سقف و کف آن منافذی تعبیه شده است. همچنین در مسیر عبور کابل های شبکه از قسمت سقف آن، غبارگیر موئی استفاده شده است.

در قسمت سقف رک دیواری تیام شبکه یک فن AC به منظور تهویه هوا قرار گرفته است. از دیگر امکانات آن می توان به یک عدد پاور 3 پورتی نیز اشاره کرد. به منظور هماهنگی بیشتر این Network Rack با محیط اداری، از رنگ مشکی الکترواستاتیک برای رنگ کاری آن استفاده شده است.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫7 نظرها

  1. بازتاب: 티비위키
  2. بازتاب: 4-aco-dmt wikipedia,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا