فناوریموبایل

آزمایش مقاومت نمایشگر گوشی iPhone SE 2020 در برابر ضربات

آزمایش مقاومت نمایشگر گوشی iPhone SE 2020 در برابر ضربات

در این مقاله ویدئویی از آزمایش مقاومت صفحه نمایش گوشی iPhone SE 2020 در برابر ضربه و خط و خش قرار می دهیم. اما قبل از آن به بررسی مشخصات سخت افزاری گوشی آیفون SE 2 خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی گوشی آیفون SE 2

گوشی iPhone SE 2020 به یک صفحه نمایش 4.7 اینچی Retina IPS LCD با رزولوشن 1334*750 پیکسل و تراکم 326ppi تجهیز شده است. برای افزایش مقاومت این گوشی هوشمند در برابر ضربه و خط و خش، از فناوری محافظ صفحه Ion-Strengthened Glass استفاده شده است. همچنین گوشی آیفون اس ای 2 از فناوری Oleophobic Coating برای جلوگیری از لکه بهره می برد. در بخش پایین نمایشگر این اسمارت فون یک حسگر اثر انگشت تعبیه شده است. در بخش بالایی نمایشگر گوشی آیفون SE 2020 یک دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی جای گرفته است. این دوربین سلفی دارای قابلیت تشخیص چهره و تصویربرداری HDR و پانوراما است.

پردازش اطلاعات در گوشی آیفون اس ای 2 بر عهده یک تراشه 7 نانومتری پلاس Apple A13 Bionic است که در ساختار خود به پردازنده Hexa-Core و پردازنده گرافیکی (Apple GPU (4-Core Graphics مجهز شده است. تراشه گوشی آیفون SE 2020 توسط رم 3 گیگابایتی همراهی می شود که در سرعت اجرای برنامه ها به تراشه کمک می کند. برای ذخیره سازی اطلاعات، گوشی iPhone SE 2 از یک حافظه داخلی 64/128/256 گیگابایتی بهره می برد. این گوشی هوشمند از درگاه کارت حافظه خارجی پشتیبانی می کند.

در پنل پشتی گوشی iPhone SE 2020 شاهد قرارگیری یک لنز دوربین هستیم که این دوربین دارای یک لنز 12 مگاپیکسلی عریض با دیافراگم f/1.8 است. از دیگر قابلیت های دوربین این گوشی هوشمند می توان به فلش LED دوگانه و تصویربرداری HDR اشاره کرد.

دیگر مشخصات:

گوشی iPhone SE 2 دارای یک باتری با ظرفیت 1821 میلی آمپر ساعت است که از فناوری شارژ سریع 18 واتی بهره می برد که در مدت 30 دقیقه 50 درصد از باتری آن شارژ می شود. این اسمارت فون از سیستم عامل Ios 13 بهره می برد. گوشی iPhone SE 2 دارای استاندارد IP67 است که بر همین اساس در برابر نفوذ آب تا عمق 1 متر به مدت 30 دقیقه و نفوذ گرد و غبار مقاوم است.
در ادامه می توانید ویدئو مربوط به تست مقاومت صفحه نمایش این گوشی هوشمند را مشاهده کنید:

 

 

امتیاز 4 از 3 رای

نوشته های مشابه

‫10 نظرها

  1. Heya just wanted to give you a brief heads up and let you know a few of the pictures aren’t loading properly.
    I’m not sure why but I think its a linking issue.
    I’ve tried it in two different internet browsers and both show the same outcome.

  2. بازتاب: XM-15 rifles
  3. بازتاب: slotjili
  4. بازتاب: faceless youtube niches
  5. بازتاب: green cough syrup

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 1 =

دکمه بازگشت به بالا