سخت افزارکامپیوتر رومیزی

مینی کامپیوتر زوتاک ZBOX Edge معرفی شد

مینی کامپیوتر زوتاک ZBOX Edge معرفی شد

شرکت زوتاک مینی کامپیوتر جدیدی با CPU شش واتی gemini lake اینتل با نام ZBOX Edge را رونمایی کرد. جزئیات بیشتر این خبر را در طیف نیوز بخوانید… .

در محصول جدید شرکت زوتاک به پردازنده ای اشاره شده که توان بالا در کنار میزان مصرف اندک را برای کاربران و هواداران خود به ارمغان آورده است. ZBOX Edge دارای CPU شش واتی از شرکت اینتل است و با نام جیمنای لیک شناخته می شود. کمپانی Zotac یک شرکت بسیار فعال و پیشرو در زمینه مینی کامپیوتر ها است و محصولات و کالاهای بسیار متنوعی نیز در کارنامه ی فعالیت های خود دارد. در سال میلادی جدید شرکت زوتاک محصولی جدید در رویداد نمایشگاهی CES با نام ZBOX Edge را معرفی و رونمایی کرده است.

بررسی مشخصات

مینی کامپیوتر زد باکس جدید از شرکت زوتاک یکی از پرقدرت ترین مدل ها است که دارای CPU اینتل چهار هسته ای و کم‌مصرف Celeron N4100 و همچنین واحد گرافیکی یکپارچه یو اچ دی ششصد می باشد. از دیگر مشخصات کامپیوتر های کوچک ZBOX Edge می توان به تجهیز بودن آن به دو پورت SO-DIMM و پشتیبانی حافظه هشت گیگابایتی 2400 DRR4 اشاره کرد.

ZBOX Edge

با توجه به بهره مندی از سی پی یو کم مصرف Celeron N4100 شش واتی، ساختار ظاهری و دیزان بدنه این مینی کامپیوتر نیز بسیار ظریف زیبا و با میزان مصرف انرژی کم می باشد. به کارگیری پردازنده مذکور با Lithographie چهارده نانومتری برای کمپانی Zotac این قابلیت و امکان را فراهم کرده است که کامپیوتر ZBOX Edge با ضخامت اندک سی و دو میلی متری و بدون استفاده از فن تعدیل کننده دما تولید گردد. در نتیجه این خود باعث شده تا علاوه بر سایز کوچک هیچ آلودگی صوتی ناشی از سروصدای فن نیز ایجاد نشود. برای فعالیت های ذخیره سازی نیز یک پورت M.2 با پشتیبانی از اس اس دی های M.2 2242 و M.2 2280 مشاهده می شود.

مشخصات ظاهری

در قسمت جلویی مینی کامپیوتر ZBOX Edge یک کلید Power، پورت کارت حافظه میکرو اس دی، و درگاه یو اس بی 3.1 مدل A مشاهده می شوند. در قسمت خلفی این رایانه کوچک شرکت زوتاک درگاه USB 3.1 Type-A و دو پورت Gigabit Ethernet و همچنین درگاه WiFi با پشتیبانی از Bluetooth 5.0 مشاهده می شود. علاوه بر این جهت اتصال مانیتور نیز پورت های DisplayPort 1.2 و HDMI 2.0 قرار داده شده اند.

کمپانی Zotac در رابطه با هزینه خرید و تایم عرضه این مینی کامپیوتر صحبتی نکرد. اطلاعاتی که در دسترس قرار گرفت خاکی از آن است که دو نسخه از این رایانه کوچک عرضه خواهد شد که یکی دارای windows 10 و دیگری فاقد آن است و هر دو دارای چهار گیگابایت حافظه داخلی با پورت SO-DIMM می باشند.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫74 نظرها

  1. I was wondering if you ever thought of changing the layout of
    your blog? Its very well written; I love what youve got to
    say. But maybe you could a little more in the way of content so people could
    connect with it better. Youve got an awful lot of text for only having 1
    or 2 images. Maybe you could space it out better?

  2. بازتاب: chemlogix 4 aco dmt,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + سه =

دکمه بازگشت به بالا