فناوریموبایل

آزمایش مقاومت گوشی شیائومی Mi A3 در برابر نفوذ آب

آزمایش مقاومت گوشی شیائومی Mi A3 در برابر نفوذ آب

در این مطلب به بررسی مقاومت گوشی شیائومی Mi A3 در برابر نفوذ پرداخته و ویدئو مربوط به این آزمایش را قرار می دهیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات سخت افزاری گوشی می ای3

تراشه به کار رفته در گوشیMi A3 از نوع تراشه 11 نانومتری Snapdragon 665 است و همچنین در بخش حافظه هم به رم 4/6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64/128 گیگابایتی مجهز است. پردازنده گرافیکی استفاده شده در این گوشی هوشمند از نوع پردازنده Aderno 610 است. گفتنی است که گوشی شیائومیMi A3 مجهز به درگاه کارت حافظه میکرو اس دی نیز هست و می توان میزان حافظه آن را افزایش داد.

در پنل جلویی گوشی Xiaomi Mi A3 شاهد قرارگیری یک صفحه نمایش 6.09 اینچی Super AMOLED با کیفیت وضوح 1560*720 و تراکم 282 ppi هستیم. همچنین گوشیMi A3 در بالای نمایشگر خود به یک ناچ قطره ای مجهز است که دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در آن تعبیه شده است. همچنین این گوشی هوشمند به فناوری محافظ صفحه گوریلا گلس 5 مجهز است.

در فاب پشتی گوشی شیائومی Mi A3 سه لنز دوربین به کار رفته است که دوربین اصلی آن از لنز 48 مگاپیکسلی عریض، دوربین دوم از لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین سوم از لنز 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق بهره می برد. از دیگر ویژگی های دوربین این گوشی می توان به تصویربرداری Panorama و HDR اشاره کرد.

دیگر مشخصات:

باتری استفاده شده در گوشی Xiaomi Mi A3 دارای ظرفیت 4030 میلی آمپر ساعت است که قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی را دارا می باشد. اسکنر اثر انگشت در این گوشی هوشمند از نوع زیر صفحه ای است. گوشی می ای3 از رابط کاربری MIUI 10 بر پایه اندروید 9 پای بهره می برد.
در ادامه می توانید ویدئو مربوط به تست مقاومت گوشی شیائومیMi A3 را در برابر نفوذ آب مشاهده کنید:

گوشی Mi A3 شیائومی

امتیاز 3 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫8 نظرها

  1. بازتاب: 무료 다시보기
  2. Good day! This is kind of off topic but I need some guidance from an established blog.
    Is it tough to set up your own blog? I’m not very techincal but I can figure things out pretty fast.
    I’m thinking about setting up my own but I’m not sure where to start.
    Do you have any tips or suggestions? Appreciate it

  3. بازتاب: 늑대닷컴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه − 7 =

دکمه بازگشت به بالا