بازیبازی های آیفونبازی های اندرویدی

چند بازی منتخب رایگان پرطرفدار IOS و اندروید در خرداد سال 1398 (بخش دوم)

چند بازی منتخب رایگان پرطرفدار در خرداد سال 1398 (بخش دوم)

در بخش اول چند بازی منتخب را بررسی کردیم. بازی های منتخب اندروید و همچنین ios، از بازی های داستان محور و ماجراجویانه گرفته تا موضوعات اکشن و نقش آفرینی در پایان بهار امسال مشخص شدند. در این بخش سعی کرده ایم پرطرفدارترين بازی های گوشی با موضوعات گفته شده و حتی بازی های ورزشی و آنلاین را برگزینیم و لیست بازی منتخب را در اختیار شما کاربران طیف نیوز بگذاریم. با ما باشید… .

6. بازی Toy Story Drop

بازی منتخب

بازی منتخب و دوستداشتنی Toy Story Drop با نام آشنای خود نظر خیلی ها را به خود جلب کرده. همراه با بازار داغ اکران انیمیشن توی استوری چهار، این بازی نیز معرفی شد. شما در طول بازی می توانید به هر یک از شخصیت های اصلی این بازی مثل، Wody, Buz و بقیه کمک می کنید تا مسیر داستانی خودشان را در اتاق Andy، سیاره پیتزا و سایر قسمت های بازی پیدا و دنبال کنند. شما با شروع بازی گیم پلی را آموزش میبینید. در فضای انیمیشن محور و جذاب بازی مشخص میشود که چه موردی را باید کلکسیون کنید.

با این فضا به یاد انیمیشن جذاب توی استوری این بازی برای شما هیجان انگیز تر خواهد بود. وقتی هر مرحله تمام می شود، Wody برای شما وقایع را توضیح خواهد داد.

دانلود بازی Toy Story Drop از:
پلی استور
اپ استور

7. بازی Warriors of Waterdeep

بازی منتخب

بازی منتخب Warriors of Waterdeep از یک شهر داخل سرزمینی روایت دارد که مورد حملات گوناگون قرارگرفته. اژدهایان، مردگان و هیولاهای مختلف به این شهر حمله می کنند. شما نیروهای مختلف و با قدرت ها و قابلیت های مختلف را در اختیار خواهید داشت. با انتخاب نیروی قهرمان خود به مبارزه با دشمن خواهید رفت. در این مسیر به گنج ها و مناطق از یاد رفته دست پیدا می کنید.

نیروی منتخب شما باید مرحله به مرحله به تمام دشمنان، از جمله اژدهایان سرخ، مردگان و هیولاها بجنگند. شما در طی بازی می توانید از اسلحه های مختلفی که خود آنها را ارتقا داده اید یا ادغام کرده اید استفاده کنید.
نکته جالب این بازی منتخب این است که:
شما می توایند خود را وارد چالش های گوناگون و سخت کنید و امتیاز های افزوده کسب کنید.
گرافیک بازی کارتونی می باشد.

دانلود بازی Warriors of Waterdeep از:
پلی استور
اپ استور

8. بازی Archero

بازی منتخب

موضوع این بازی منتخب جریان فعالیت های یک کماندار است. محیط داخلی گیم Archero ده دنیا دارد که در هر دنیا شما با پنجاه مرحله رو به رو هستید. مراحل به صورت تصادفی برای بازی انتخاب می شوند. آرچر می بایست بسیار فعال باشد. با عدم فعالیت و تیراندازی کمتر ممکن است مورد حمله دشمنان قرار گیرد. نیرو های دشمن بسیار متفاوت و متنوع هستند.
و هرکدام از نیرویی مجزا برخوردارند. شما با وجود پاورآپ های متنوع میتوانید سیر بازی را برای خود ساده تر و جذابتر نمایید.
گرافیک دیداری بازی و انیمیشن ها و افکت های مختلف نیز برجذابیت این بازی می افزایند.

دانلود بازی Archero از:
پلی استور
اپ استور

9. بازی DEAD CITY Text Adventure & Cyoa

بازی منتخب

این یک بازی منتخب اندرویدی خاص و منحصر بفرد است. این بازی متنی در روز های پایان دنیا اتفاق می افتد. در پایان دنیا انسان ها به زامبی های خشن تبدیل می شوند. و عده ای دیگر که هنوز زامبی نشده اند در تکاپوی نجات خود هستند. خاص بودن این گیم پلی به خاطر فرم متنی آن است. شما در طول بازی با نوشتن مسیر بازی را هدایت می کنید. در ابتدا پیغامی را دریافت می کنید و شرایط به شما توضیح داده خواهد شد. شما با انتخاب بهترین گزینه هربار شانس این را دارید که به سم کمک کنید تا جان سالم بدر ببرد هرجند او گاهی دقایقی را محو خواهد شد و از دسترس شما خارج می شود. چون در پایان دنیا و آخرالزمان هستید موسیقی ها و جو خوفنام و خاص بازی به شما حس عجیبی خواهد بخشید.

دانلود بازی DEAD CITY Text Adventure & Cyoa از:
پلی استور

10. بازی Fury Survivor: Pixel Z

بازی منتخب

پیکسل زد یک بازی منتخب برای اندروید و iOS است. محیط و نحوه ی نمایش فضای این بازی از بالاست. شما از بالا بر صحنه مسلط خواهید بود. شما با بازی در این گیم به آینده خواهید رفت. آینده ای که آلوده به ویروس Z شده است. انسان ها در خطر تبدیل شدن به زامبی هستند. شما یک کارگر ساده هستید که در تکاپوی یافتن همسرتان و دخترتان هستید. این کارگر در گذشته در نیروی دریایی خدمت داشته است. شما با دنیای پرهیاهو و فضاسازی های جدید و جذاب، طی نبرهای مختلف، تجربه ها و چالش های جدیدی را کسب خواهید کرد. زامبی ها در این بازی منتخب رفته رفته قدرت ها و توانایی های متفاوتی پیدا می کنند. پلیر ها میبایست اسلحه های خود را مديريت کنند. هر زامبی باتوجه به قدرت خود اسلحه ی با درجه قدرت متفاوت نیاز دارد پس به این مسئله نیز باید دقت داشته باشید.

دانلود Fury Survivor: Pixel Z از:
پلی استور
اپ استور

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا