نرم افزار و اپلیکیشننرم افزارهای ویندوزی

ویندوز هفت به پایان راه خود نزدیک می شود

ویندوز هفت به پایان راه خود نزدیک می شود

سیستم عامل ویندوز هفت حدود ده سال است که با کمک پشتیبانی مایکروسافت فعال است و استفاده می شود. ظاهرا دیگر وقت آن رسیده که برکنار شود و جای خود را به ویندوز 10 بدهد. در ادامه به جزئیات بیشتر این خبر خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

کمپانی مایکروسافت هشدار داده که تنها تا یک ماه دیگر از ویندوز هفت پشتیبانی می کند و پس از آن کاربران را به استفاده از ویندوز 10 دعوت کرده است.

پیام هشدار Microsoft محتوای زیر را دربر داشت:

از چهاردهمین روز از ماه ژانویه، یعنی چهارم برج دی امسال، ویندوز هفت دیگر توسط کمپانی مایکروسافت پشتیبانی نمی شود. رایانه های شما کاربران در مقابل ویروس ها و بدافزارهای مخرب آسیب می بیند، در ویندوز 7 پشتیبانی قوی فنی و به روز رسانی های امنیتی و نرم افزاری صورت نمی گیرد. در نتیجه به توصیه این شرکت میبایست از نسخه ده ویندوز استفاده کنید. با این اقدام در مقابل حملات مخرب ایمن بوده و به راحتی می توانید از قابلیت های امنیتی بهره مند شوید.

در این صفحه Notification که به صورت تمام صفحه نیز نمایش داده می شود، می توانید از قسمت پایین و سمت چپ نمایش دوباره پیغام را غیر فعال کنید و یا در صورت تمایل گزینه یاد آوری دوباره در روزهای آتی را فعال نمایید. حتما شما نیز اگر از نسخه ویندوز هفت استفاده می کنید این پیام را هر روز ساعت 12 ظهر مشاهده می کنید. پس چنانچه این پیام خوشایندتان نیست آن را از طریق Don’t remind again غیر فعال کنید.

جالب است بدانید همچنان بسیاری از کاربران از ویندوز هفت استفاده می کنند. سهم این نسخه از سیستم عامل ویندوز در چین بیش از پنجاه درصد است. در حالی که در همان کشور از ویندوز 10 تنها حدود 20 درصد استفاده می کنند. و طبق آمار و ارقام حدود شش درصد نیز از ویندوز قدیمی اکس پی بهره مند می شوند.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫3 نظرها

  1. بازتاب: 주식커뮤니티
  2. بازتاب: Buy Apple Airpods Pallet
  3. بازتاب: superkaya88 online

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا