پوشیدنی ها

دستبند هوشمند جدید شیائومی با نام می بند 4 را بیشتر بشناسید

همه چیز درباره دستبند هوشمند جدید شیائومی با نام می بند 4

ساعت هوشمند یا دستبند سلامتی از برند تجاری شیائومی معرفی شد. در طیف نیوز به خصوصیات و قابلیت های پرکاربرد و جذاب این دستبند خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

یکی از برترین پوشیدنی های هوشمند، دستبند سلامت یا ساعت هوشمند شیائومی می بند، می‌باشد. هم اکنون در سرتاسر جهان افراد زیادی از این برند معتبر، دستبند های سلامتی را دریافت کرده اند، و این به خاطر هزینه ی کمی است که شیائومی در ازای خرید آن دریافت میکند. همین امر باعث شده، وضعیت سلامت به بهانه این دستبند های جذاب مورد توجه قرار گیرد. شیائومی با توجه به استقبال زیاد از این محصولات پوشیدنی، حالا می بند 4 را وارد بازار چین کرده که طرفداران زیادی را نیز به خود جلب نموده است.

مشخصات صفحه نمایش

شیائومی سه دوره است که تولید دستبند های هوشمند خود را ادامه داده. این دوره با می بند چهار و با نمایشگر رنگی و همچنین پنل Amoled برتر از دفعات پیش عمل کرده است. رزولوشن 120 در 240 و سایز نمایشگر 0.95 اینچ می باشد. از دیگر ویژگی ها 77 تم جدید است. که به استفاده هرچه بیشتر از قابلیت های نمایشگر و پنل رنگی کمک کرده است. نکته دیگر در رابطه با نمایشگر می بند 4: مقاومت صفحه نمایش به علت وجود پوشش محافظ در مقابل خط و خش هاست. پس کاربران دوره های قبلی این دستبند دیگر دغدغه ی سلامت صفحه نمایش را نخواهند داشت.

پرداخت هوشمند

پرداخت هوشمندانه با کمک شناسایی ضربان قلب و نبض در درگاه های بانکی نیز از ویژگی منحصر به فرد این دستبند سلامت است. البته این قابلیت و قابلیت دستیار صوتی آن تنها در کشور تواید کننده اش قابل اجرا خواهند بود.

مدت ماندگاری شارژ

مدت ماندگاری شارژ دستبند هوشمند شیائومی پس از هر بار فول شارژ شدن، بیست روز اعلام شده، که تایم جالب توجی نیز می باشد.

ظاهر و جلوه ظاهری

شیائومی چند نسخه محدود از محصول خود را با واچ فیس های مختص خود تولید کرده که البته نسخه های اصلی نیستند. ساعت های هوشمند می بند 4 در شش رنگ متفاوت و جذاب به بازار عرضه شده اند.

قیمت

قیمت نسخه NFC سی و سه دلار و نسخه ی محدود 50 دلار می باشد. این در حالی است که نسخه ی اصلی بیست و پنج دلار کمتر از NFC به فروش می رسد.

همراه روزهای ورزشی

دستبند سلامتی عنوانی است که به این می بند داده شده است. علت آن نیز شناسایی بسیاری از فعالیت های ورزشی مانند: پیاده روی و دو و شنا و دیگر فعالیت ها می باشد.
همچنین در هنگام شنا به راحت می توان از این دستبند و قابلیت های آن تا عمق پنجاه متری بدون هیچ مشکلی استفاده کرد.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا