سخت افزار

مینی کیس ها را بیشتر بشناسید.

آیا مینی کیس ها را می شناسید؟

از روزی که کامپیوتر ها وارد زندگی بشر شدند، طرفداران و کاربران خاصی را به خود جذب کردند. اما آنها دست از تلاش و تکاپو برنداشتند و همواره تدابیری را برای هرچه بهتر شدن و کارامد شدن این دستگاه قدرتمند بکار گرفتند. امروزه نیز با بکارگیری علم و تکنولوژی توانستند کامپیوتر ها را به مینی کامپیوتر یا همان مینی کیس تبدیل کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با طیف نیوز همراه باشید… .

بیشتر بدانیم.

در گذشته مینی کیس ها اجدادی داشتند که اندازه آنها اصلا قابل مقایسه با خودشان نبوده! ابتدای حضور کامپیوتر در زندگی بشر این غول هوشمند فضایی به اندازه ی یک خانه را لازم داشت. اما با پیشرفت علم و تکنولوژی دانشمندان و محققان توانستند وزن سنگین این ابر رایانه ها را با استفاده از میکروپروسسور های مجموع در یک چیپ و با راهکارهایی دیگر بسیار کاهش دهند. با این فرآیند نه تنها حجم کاهش یافت بلکه توان پردازشی آنها نیز پیشرفت پیدا کرد.

مینی کیس

امروزه با پیشرفت علم، دیگر می توان حتی همان کامپیوتر های با سایز بسیار بسیار کوچکتر از ابررایانه ها را هم کنار گذاشت و به سراغ مینی کامپیوتر ها رفت. مینی کامپیوتر ها کوچکترین اندازه از رایانه ها هستند؛ نحوه عملکرد و قابلیت های مینی کامپیوتر درست مشابه کامپیوترهای معمولی امروزه است اما راندمان کاری آنها بالا و توان مصرفی شان پایین است. مصرف توان الکتریکی در مینی کیس ها تا نود درصد نسبت به کامپیوتر های بزرگتر کاهش پیدا کرده است.

قابلیت ها

مینی کیس ها یک قابلیت بسیار فوق‌العاده نسبت به کامپیترهای معمولی دارند. کیس های معمول هنگام فعالیت دمای بالایی دارند؛ اما در مینی کامپیوتر ها به علت ترکیب دو پردازنده الترابوکی و سینک این افزایش دما دیگر مشاهده نخواهد شد. با عدم حضور فن در مینی کیس یک کار پر آرامش و بدون سروصدا را تجربه خواهید کرد.
نکته ی مثبت عدم حضور فن در کامپیوتر این است که؛ دیگر مجبور نیستید کامپیوتر را بخاطر خرابی فن به تعمیرگاه ببرید! همچنین توان مصرفی نیز در قسمت خنک کننده صفر می شود.
در نتیجه: عمر دستگاه طولانی تر خواهد شد و در شرایط کاری سخت بسیار کابردی خواهد بود.

پردازش

مینی پی سی نه تنها قابلیت نصب همه سیستم عامل ها را دارد، بلکه به خاطر حضور بهترین موارد سخت افزاری و همچنین بهترین هاردهای قدرتمند SSD برنامه ها را بسیار پرسرعت اجرا می کند. با سرعت پردازش بالا کاربر، تجربه ای لذت بخش هنگام کار با کامپیوتر خواهد داشت.

شبکه

مینی کیس ها دارای درگاه شبکه LAN و همچنین امکان تجهیز به کارت شبکه وای فای نیز می باشند.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫10 نظرها

  1. بازتاب: heng99999
  2. بازتاب: bonanza 178
  3. بازتاب: 토렌트 다운
  4. بازتاب: Translate
  5. بازتاب: click now
  6. بازتاب: poppenhuis

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × دو =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا