فناوریموبایل

جعبه گشایی و بررسی مشخصات فنی گوشی ردمی نوت 9

جعبه گشایی و بررسی مشخصات فنی گوشی ردمی نوت 9

در این مقاله به بررسی مشخصات سخت افزاری گوشی ردمی نوت 9 خواهیم پرداخت و همچنین ویدئویی از آنباکس کردن گوشی Redmi Note 9 قرار می دهیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی گوشی Redmi Note 9

گوشی ردمی نوت 9 در ابعاد 162.3*77.2*8.9 میلی متر و وزن 199 گرم ساخته شده است. جنس قاب پشتی و فریم این گوشی هوشمند از پلاستیک است و قاب جلویی آن از شیشه است که از فناوری محافظ صفحه گوریلا گلس 5 بهره می برد. در پنل جلویی گوشی Redmi Note 9 یک صفحه نمایش 6.53 اینچی IPS LCD با کیفیت وضوح 2340*1080 پیکسل و تراکم 395ppi تعبیه شده است. بر روی نمایشگر گوشی شیائومی نوت 9 یک روزنه در قسمت بالا سمت چپ جای گرفته که دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.3 که قابلیت تصویربرداری پانوراما و HDR را دارد، در آن قرار گرفته است.

در قلب تپنده گوشی ردمی نوت 9 از یک تراشه 12 نانومتری MediaTek Helio G85 استفاده شده است که در ساختار این تراشه یک پردازنده Octa-Core با حداکثر فرکانس 2.0 گیگاهرتز قرار گرفته است. پردازنده گرافیکی به کار رفته در این تراشه از نوع Mali-G52 MC2 است که اجرای هر چه بهتر بازی ها بر عهده آن است. در بخش حافظه، گوشی شیائومی نوت 9 از یک رم 3/4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64/128 گیگابایتی بهره می برد. همچنین این گوشی هوشمند برای افزایش فضای ذخیره سازی اطلاعات از درگاه کارت حافظه خارجی microSDXC پشتیبانی می کند.

در قاب پشتی گوشی ردمی Note 9 یک ماژول دوربین مربعی شکل تعبیه شده است که چهار لنز دوربین در آن جای گرفته است. دوربین اصلی آن از لنز 48 مگاپیکسلی عریض با دیافراگم f/1.8، دوربین دوم از لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f/2.2، دوربین سوم از لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو با دیافراگم f/2.4 و دوربین چهارم از لنز 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق با دیافراگم f/2.4 بهره می برد. تصویربرداری پانوراما و HDR و فلش LED از دیگر قابلیت های دوربین گوشی ردمی نوت 9 است.

دیگر مشخصات:

تامین انرژی گوشی ردمی Note 9 بر عهده یک باتری 5020 میلی آمپر ساعت است که از فناوری شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند. سنسور اثر انگشت در گوشی Redmi Note 9 در قاب پشتی آن قرار گرفته است که از عملکرد خوبی برخوردار است. این گوشی هوشمند با رابط کاربری MIUI 11 بر پایه اندروید 10.0 در درسترس کاربران قرار می گیرد.
در ادامه می توانید ویدئو مربوط به جعبه گشایی این گوشی هوشمند را مشاهده کنید:

 

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا