فناوریموبایل

سامسونگ از گوشی M31s با امکانات ویژه رونمایی کرد

سامسونگ از گوشی M31s با امکانات ویژه رونمایی کرد

شرکت سامسونگ یکی دیگر از گوشی های میان رده خانواده M را با نام گوشی M31s رونمایی کرد. در ادامه به مشخصات فنی گوشی ام 31 اس خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی گوشی ام 31 اس

گوشی M31s از قابلیت های ویژه ای مانند نمایشگر 6.5 اینچی Super AMOLED با کیفیت وضوح Full HD پلاس بهره می برد. نوع نمایشگر این گوشی میان رده از نوع Infinity-O است که روزنه O شکل آن میزبان دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی خواهد بود. گوشی سامسونگ M31s از یک باتری بسیار بزرگ 6000 میلی آمپر ساعت بهره می برد که از قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 واتی را دارا است.

گوشی M31s

در قاب پشتی گوشی جدید سری M سامسونگ از طرح گرادیانی آبی و مشکی استفاده شده است. قاب پشتی گوشی Galaxy M31s به یک ماژول دوربین مستعطیلی تجهیز شده است که میزبان چهار لنز دوربین است. دوربین اصلی آن از لنز 64 مگاپیکسلی Sony IMX682 با دیافراگم f/1.8، دوربین دوم از لنز 12 مگاپیکسلی Ultrawide، دوربین سوم از لنز 5 مگاپیکسلی با لنز ماکرو و دوربین چهارم از لنز 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق بهره می برد. از قابلیت ها دیگر دوربین این گوشی هوشمند می توان به حالت Single Take که در سری S ارائه شده بود، اشاره کرد. این قابلیت به کاربر این امکان را می دهد که با لمس کردن دکمه شاتر، 10 عکس و ویدئو کوتاه را از زمان شات کردن ثبت و ضبط کند.

گوشی سامسونگ M31s به تراشه 10 نانومتری Exynos 9611 برای پردازش اطلاعات مجهز شده است. این تراشه از پردازنده هشت هسته ای با حداکثر فرکانس 2.31 گیگاهرتز بهره می برد. همچنین از رم 6/8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی پشتیبانی می کند. همچنین این گوشی میان رده به لطف حضور درگاه کارت حافظه خارجی، قابلیت افزایش فضای ذخیره سازی اطلاعات را دارد.

سایر قابلیت ها:

از دیگر قابلیت های گوشی M31s می توان به پشتیبانی باتری آن از فناوری شارژدهی اشاره کرد که کاربر با استفاده از این ویژگی، می تواند دیگر گجت ها را شارژ کند. پس از این گوشی هوشمند می توان به جای یک پاوربانک نیز استفاده کرد. گوشی Galaxy M31s با رابط کاربری One UI 2.1 بر پایه اندروید 10 عرضه می شود.

 

امتیاز 3.1 از 7 رای

نوشته های مشابه

‫6 نظرها

  1. hi!,I really like your writing so a lot! proportion we keep up a
    correspondence extra approximately your post on AOL? I need a specialist on this
    area to unravel my problem. Maybe that is you! Having a look ahead to see you.

  2. بازتاب: astro dab pen
  3. بازتاب: saxenda vs ozempic

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا