فناوریموبایل

معرفی گوشی هوشمند Huawei Y8p

معرفی گوشی هوشمند Huawei Y8p

اخیرا شرکت هواوی یک گوشی هوشمند جدید به نام Huawei Y8p با نمایشگر اولد 6.3 و دوربین 48 مگاپیکسلی را در وب سایت خود منتشر و به همگان معرفی کرده است. با طیف نیوز همراه باشید… .

گوشی هوشمند Huawei Y8p که به تازگی معرفی شد را نمی توان یک محصول کاملا جدید از شرکت هواوی دانست چرا که بسیاری از مشخصات آن کاملا مشابه با Enjoy 10s میباشد. این یک روش کار برای این کمپانی چینی است که مدت هاست جریان دارد. ابتدا محصولات انجوی در چین و پس از آن محصولات Y مشابه آنها در دیگر کشور ها عرضه می شوند.

مشخصات ظاهری

هواوی وای 8 پی در مقایسه با دیگر میان رده های هم کمپانی خود در استفاده از نمایشگر اولد تفاوت دارد. نمایشگری که 6.3 اینچ ابعاد دارد و با رزولوشن Full HD Plus عرضه می شود. نسبت نمایشگر به کل بدنه 90.17 در صد است، و این یعنی یک سنگ تمام کامل در کاهش حواشی.
سنسور اثر انگشت در گوشی هوشمند Huawei Y8p بر خلاف آنچه از یک گوشی اندرویدی میان رده تصور می شود در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است.

دوربین

دوربین اصلی گوشی هوشمند هواوی وای 8 پی رزولوشن 48 مگاپیکسلی داشته و از نوع SuperSpectrum میباشد. این سنسور رنگی اصلی دوربین با ترکیب RYYB Huawei میباشد. ترکیب RYYB سنسور دوربین پرچمداران سری پی در دو سال گذشته یکی از نقاط قوت محسوب می شود چرا که میزان دریافت نور از محیط اطراف را تا 40 درصد بالا می برد.

از دیگر قابلیت های دوربین Huawei Y8p پشتیبانی از سوپر نایت مود می باشد. در این حالت برای عکاسی در شب و در نور کم به مدت 6 ثانیه از محیط نور دریافت می شود و پس از آن داده ها با الگوریتم هوش مصنوعی پردازش می شود.

دوربین دوم هشت مگاپیکسلی بوده و دارای لنز اولتراواید با میدان دید 120 درجه میباشد. دوربین سوم با رزولوشن دو مگاپیکسل و با قابلیت تشخیص عمق میدان میباشد. دوربین جلو نیز روی بردگی ناچ قرار گرفته و 16 مگاپیکسلی میباشد.

Huawei Y8p

قابلیت ها و مشخصات فنی

تراشه گوشی هوشمند هواوی وای 8 پی کایرین F710 و دارای دو نسخه با حافظه 4 و 6 مگابایتی میباشد. حافظه داخلی 128 گیگا بایت و قابل ارتقا به 256 گیگابایت دیگر با حافظه جانبی می باشد. سیستم عامل Huawei Y8p اندروید 10و با رابط کاربری EMUI 10.1 میباشد. در این گوشی هوشمند برای نصب اپلیکیشن ها باید به app galery مراجعه کرد.

باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپری منبع تغذیه قطعات گوشی وای 8 پی میباشد ولی مجهز به سیستم شارژ پرسرعت نیست و توان خروجی شارژر ده وات می باشد. از دیگر مشخصات قابل ذکر پورت USB-C و جک صوتی سه و نیم میلی متری جک صوتی روی بدنه می باشد.

رنگ بندی، قیمت و زمان عرضه

رنگ بندی در دو رنگ مشکی و کریستالی میباشد و قیمت نیز در بلاروس 245 یورو میباشد و از نهم خرداد ماه شهروندان آن می توانند اقدام به خرید کنند.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫9 نظرها

  1. بازتاب: clone credit cards​
  2. Just wish to say your article is as astounding. The clarity in your post is simply great and i could assume
    you are an expert on this subject. Fine with your
    permission allow me to grab your RSS feed to keep up to date
    with forthcoming post. Thanks a million and please
    keep up the rewarding work.

  3. بازتاب: Golden rule microdose

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا