سخت افزارکامپیوتر رومیزی

آیا خرید مینی پی سی انتخاب درستی است؟

آیا خرید مینی پی سی انتخاب درستی است؟

خرید مینی پی سی به علت قدرتمند بودن سیستم آن، فضای کم مورد نیاز، هزینه نگهداری کم، و مناسب بودن برای مصارف خانگی و شرکتی انتخاب خوب و معقولی می باشد. در ادامه به توضیحات بیشتر در این باره خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

چرا باید به سراغ خرید مینی پی سی بروم؟

وقتی برای خرید کامپیوتر به بازار می رویم غالبا مقداری بودجه همراه خود می بریم و به دنبال قدرتمند ترین سیستم هستیم. ولی به طور معمول شگفت زده می شویم و مقدار بیشتری هزینه خرید مورد نیاز، رو به رو می شویم. آن دسته از کاربران که مدام با برنامه های گرافیک بالایی مثل تریدی مکس و فتوشاپ و بازی های کامپیوتری سرو کار دارند باید به فکر خرید بهترین کامپیوتر باشند. اما کسانی که استفاده معمول دارند، قدرت بالای سیستم چندان به کارشان نمی آید، پس باید به اندازه نیازشان هزینه کنند.

مزیت ها

مینی پی سی یا Mini PC کامپیوتر های کوچک و کاربردی هستند که به برطرف کردن بسیاری از نیاز های کامپیوتری می پردازند. از یک mini pc می توان در مناطق گوناگون استفاده کرد و از امکانات کاربردی آن بهره مند شد. مینی پی سی یرای شرکت ها و کارمندان نیز مناسب است و سخت افزار آن برای انجام کارهای اداری کاملا مناسب می باشد. جالب است بدانید Mini PC ها نسبت به بسیاری کامپیوتر های دیگر قیمت مناسب تر و مقرون به صرفه تری نیز جهت خرید دارد.

مینی پی سی ها نیازی به خرید و سرهم بندی قطعات ای ندارند و خود یک سیستم کامل بدون نیاز به این صرف وقت و هزینه می باشد. پس اگر مدیران شرکت ها قصد داشته باشند برای کارمندان خود کامپیوتر تهیه کنند بهترین گزینه، mini pc ها هستند. این رایانه ها سایز کوچک به اندازه یک کتاب دارند. پس دیگر خبری از یک کیس بزرگ و جاگیر نخواهد بود. این موضوع در شرکت ها و فضاهای شلوغ بخاطر افزایش فضای خالی بسیار حائز اهمیت است.

از دیگر خصوصیات جالب توجه و مثبت Mini PC ها می توان به کم مصرف بودن آنها اشاره کرد که که در صرفه جویی در هزینه ها بسیار کمک کننده خواهد بود. با خرید مینی پی سی ها دیگر احتیاجی به استفاده از سیم کشی های جایگیر که ظاهر چندان جالبی نیز برای محیط ندارند، نیست. تنها کافیست این کامپیوتر کو چک را به پشت مانیتور با کمک پایه متصل کنید و یا در گوشه ای از میز قرار دهید.

کاربرد های خانگی

از mini pc ها در منزل جهت مصارف خانگی نیز می توان استفاده کرد. این کامپیوتر ها برای اتصال به اینترنت بسیار مناسب هستند چرا که دارای پورت های اتصال به اینترنت و سرعت بالا. مینی پی سی ها همچنین با امکان اتصال وایرلس از طريق وای فای هم پشتیبانی می کنند. به راحتی می توانید تب لت یا موبایل خود را اینگونه به اینترنت وصل کنید. یک مزیت دیگر که لازم به ذکر است قابلیت اتصال از طریق کابل اچ دی ام آی و ایفای نقش سینمای خانوادی با نمایش تصاویر و ویدئو ها می باشد. البته خروجی صدا در آن چندان قدرتمند نیست.

راهنمای خرید

قطعا پیش از خرید نیاز ها و البته میزان بودجه ی خود را بررسی کنید و سعی کنید خریدی آگاهانه داشته باشید. اگر در میان دوست و آشنایان تان متخصص را خبره ای در این زمینه می شناسید که اطلاعات کافی دارد از تجارب وی استفاده کنید. علاوه بر این ها حتما سری به اینترنت بزنید و تمام مدل ها قیمت ها و مشخصات مربوط به مینی پی سی ها را بررسی کنید.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫13 نظرها

  1. بازتاب: Malabar Mushroom Strain
  2. بازتاب: horse medicines
  3. بازتاب: oil cartel
  4. بازتاب: Research
  5. بازتاب: angka togel hari ini
  6. بازتاب: trustbet

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا