برنامه آیفونتازه های فناورینرم افزار و اپلیکیشن

امکان تماس تصویری برای سیستم عامل iOS در نسخه بتای تلگرام

امکان تماس تصویری برای سیستم عامل iOS در نسخه بتای تلگرام

پیام رسان تلگرام پیشرفته ترین و البته پرطرفدار ترین برنامه ای است که روز به روز به تعداد کاربران آن نیز اضافه می شود. در این بخش قصد داریم به بررسی خبر امکان تماس تصویری برای سیستم عامل iOS در نسخه بتای تلگرام بپردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

همچنین قابلیت ها و ویژگی های آن نیز مدام در حال ارتقا می باشد اما متاسفانه هنوز نمی توان به کمک آن تماس تصویری برقرار کرد. توسعه دهندگان در سال گذشته خبر از در حال توسعه بودن قابلیت برقراری تماس ویدئویی در تلگرام داده بودند. حالا پس از مدت ها انتظار، امکان تماس تصویری برای سیستم عامل iOS نسخه 6.3 در نسخه بتای تلگرام برقرار می شود.

چه عملکردی باید داشت

برای فعال کردن قابلیت برقراری تماس تصویری در نسخه بتای تلگرام در iOS ابتدا به بخش Settings رفته و از قسمت پایین گزینه Experimental Feature را انتخاب کنید. حالا در منوی پروفایل گزینه Video Call جهت برقراری تماس تصویری در نسخه بتای تلگرام را مشاهده خواهید کرد. برای برقراری تماس ویدئویی هر دو کاربر باید گزینه مذکور را در اپلیکیشن تلگرام موبایل خود فعال کنند.

محبوبیت تلگرام

تلگرام نیز مثل سایر پیام رسان های معروف دیگر امکان نصب به صورت پیش فرض در گوشی های موبایل را ندارد. با این اوصاف هنوز اختلاف زیادی با رقبا دارد. با توجه به آمار و ارقام موجود تعداد پیام های رد و بدل شده در واتس اپ پنج میلیارد و برای گوگل مسنجر یک میلیارد می باشد

اپلیکیشن تلگرام بخاطر پشتیبانی از رمزنگاری انتها به انتها در میان سیل رقبای پیام رسان خود مقام خوبی کسب کرده است. روزانه کاربران بیشتری با توجه به امنیت بالای و توجه بسیار زیاد به حفظ حریم خصوصی اضافه می شوند. هم اکنون حدود چهارصد میلیون کاربر از این اپلیکیشن استفاده می کنند.

مدتی قبل اعلام شد با هدف رقابت با زوم و بخصوص با وجود شیوع کرونا و خانه نشین شدن بسیاری کاربران، قابلیت برقراری تماس تصویری به این پیام رسان اضافه خواهد شد ولی هنوز زمان دقیق آن مشخص نشده است.

تلگرام ادعا دارد که با روی کار آمدن قابلیت برقراری تماس ویدئویی در نسخه بتای تلگرام برای سیستم عامل iOS این قابلیت با وجود تمرکز اصلی بر حفظ امنیت کاربران، یک سر و گردن پیشرفته تر از رقبای خود خواهد بود.

امتیاز 5 از 4 رای

نوشته های مشابه

‫13 نظرها

  1. بازتاب: Loring Ward
  2. بازتاب: trouver plus ici
  3. بازتاب: check that
  4. بازتاب: health tests
  5. بازتاب: Hot sex videos
  6. بازتاب: hpl laminate decorative
  7. بازتاب: stapelstein
  8. بازتاب: click this link
  9. بازتاب: spin238

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا