تازه های فناوریلپ تاپ

شیائومی از برند جدید خود به نام ردمی رونمایی می کند

شیائومی از برند جدید خود به نام ردمی رونمایی می کند

شیائومی از برند جدید خود به نام ردمی رونمایی میکند. رقابت سرسختانه در زمینه گجت ها و سخت افزار های گوناگون باعث شده شانس انتخاب کاربران وسیع تر شود. برند جدید ردمی از شرکت چینی شیائومی با قیمتی پایین به نسبت کیفیت، رقیب سرسختی برای سایر سیستم ها خواهد بود. با طیف نیوز در ادامه همراه باشید…

ردمی ابتدا با گوشی های هوشمند مختلف وارد بازار شد. Xiaomi اکنون لپ تاپ هایی عرضه کرده که علاوه بر کیفیت و خصوصیات سطح بالایی که دارد، قیمت بسیار مناسب و پایین تر نسبت به هم نوعان خود نیز دارد. در مراسم پرده برداری از محصولات شیائومی از لپ تاپ جدید ردمی بوک 14 نیز رونمایی شد.

سایز

همانطور که از نام لپ تاپ شیائومی جدید، Redmi Book14 نیز مشخص است؛ صفحه نمایش آن همان سایز پرطفدار و همه پسند 14 اینچی هست. این صفحه نمایش قابلیت حمل و نقل آسان روزانه برای کاربران را نیز فراهم ساخته است. صفحه نمایش هنچنین از نوع فول اچ دی و با لبه های بسیار کم قطر است.
نسبت صفحه نمایش به کل بدنه بیش از 81 درصد و با فناوری IPS می باشد. از خصوصیات منحصر به فرد و فوق العاده هنرمندانه ی ساخت این لپ تاپ جنس بدنه ی آلومینیومی و وزن یک و نیم کیلوگرمی؛ و همچنین ضخامت هجده میلی متری آن است.

قدرت پردازش

شیائومی

در زمینه قدرت پردازش کاربران شیائومی دو گزینه پیش رو دارد. میتواند بین Core i5 و Core i7 یک مورد را انتخاب کند. در هر دو گزینه کارت گرافیک مشابه و حافظه گرافیکی دو گیگا بایت تعبیه شده و یکسان میباشند.

مشخصات کلی

شیائومی
در رابطه با حافظه این دستگاه نیز میتوان دو انتخاب داشت. ردمی دو رم SSD با ظرفیت 256 و 512 GB دارد که در هر دو گزینه حافظه RAM مشابه هشت گیگابایتی و با نوعیت مشابه قرار داده شده است. در رابطه با Bloetooth و WiFi اطلاعاتی در دسترس نیست. اما باتری آن قدرت 46 وات در ساعت دارد و دارای دو پورت ورودی USB 3.0، یک پورت USB 2.0 و یک پورت HDMI 1.4  میباشد.

دسترسی به لپتاپ ردمی

شیائومی

در حال حاضر تصور می رود که شیائومی برنامه ای برای ارائه آن در خارج از کشور تولید کننده ندارد. اما چندی پس از عرضه در چین کاربران آسیایی نیز به تعداد محدود میتوانند ردمی بوک از شرکت شیائومی را در اختیار داشته باشند.
هم اکنون قیمت این محصول در اوناع مختلف خود ارقام متفاوتی نیز دارد. اما گرانترین نوع آن با CPU Core i7 و حافظه 512 گیگابایتی، 720 دلار قیمت دارد.

در دیگر تازه های فناوری با طیف نیوز همراه باشید… .

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫10 نظرها

  1. Hmm it seems like your site ate my first comment (it was extremely long)
    so I guess I’ll just sum it up what I had written and say, I’m
    thoroughly enjoying your blog. I as well am an aspiring blog
    blogger but I’m still new to the whole thing. Do you have any suggestions for beginner blog writers?
    I’d really appreciate it.

  2. بازتاب: easy sauteed mushrooms
  3. بازتاب: find

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا