بازیبازی های آیفونبازی های اندرویدی

بازی موبایل PES 2020 به زودی منتشر می شود

بازی موبایل PES 2020 به زودی منتشر می شود

کمپانی KONAMI تاریخ انتشار بازی موبایل PES 2020 مشخص کرد. همچنین این شرکت قبل از عرضه ی نسخه ی اصلی بازی، یک ورژن اولیه از این بازی را در دسترس علاقمندان قرار داده است. برای دریافت اطلاعات در مورد تاریخ عرضه ی این بازی، با طیف نیوز همراه باشید… .

تاریخ عرضه ی بازی موبایل پی اس 2020

بازی فوتبال پی اس 2020 قرار است 24 اکتبر (2 آبان) در سیستم عامل های Android و IOS انتشار یابد تا علاقمندان به بازی PES بتوانند این بازی را به غیر از پلتفرم های کامپیوتر و کنسول های بازی، در گوشی خود نیز بازی کنند. گفتنیست شرکت کونامی نسخه ی Early Access این بازی را برای طرفدارن PES عرضه کرده است و شما می توانید این ورژن را دانلود و بازی کنید.

نکته ی جالب توجه این است که، برترین باشگاه ها مانند بایرن مونیخ، یوونتوس، منچستر یونایتد و بارسلونا قراردادهای اختصاصی با کمپانی KONAMI امضا کرده اند، در نتیجه ورژن بازی موبایل PES 2020 دارای گواهی نامه های معتبری می باشد.

توضیحاتی درباره ی بازی PES 2020

بازی موبایل PES 2020

این بازی از Unreal Engine 4 ساخته شده و استفاده می کند، در نتیجه باید منتظر یک بازی با گرافیک بالا باشیم. این شرکت ژاپنی تمام تمرکز خود را بر روی ارائه ی بهترین گرافیک، چه در زمینه ی انیمیشن ها و چه در زمینه ی صحنه های بازی گذاشته است تا یک بازی قدرتمند را در اختیار علاقمندان به بازی PES بگذارد.

بازی موبایل PES 2020 نیز مانند ورژن ها گذشته، قابلیت انتخاب بازیکنان مختلف را برای ایجاد یک تیم منتخب به شما می دهد. همانگونه که قبلا هم گفته شد، بازی موبایل پی اس 2020 دارای گواهی نامه های بیشتری نسبت به قبل می باشد؛ من جلمه لایسنس رسمی سری A ایتالیا، درنتیجه شما قدرت انتخاب بیشتری در بخش بازیکنان و تیم ها خواهید داشت.

در صورت نصب ورژن Early Access این بازی، شما با چالش های ویژه ای از جمله European Clubs رو به رو خواهید شد که باید با کامپیوتر رقابت کنید و درنتیجه در صورت پیروزی امتیاز دریافت می کنید. چالش بعدی که قرار است 21 اکتبر شروع شود، رقابت بین شما و بازیکنان دیگر خواهد بود.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫3 نظرها

  1. Сайтът bet365 bg предоставя богата селекция от продукти, които задоволяват различните предпочитания на любителите на хазартни игри в няколко направления …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × دو =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا