آموزشدیجیتال مارکتینگ

چطور می توانم یک بیزینس را به گوگل مپ اضافه کنم؟

افزودن کسب و کار به گوگل مپ

اگر یک بیزینس به راه انداخته اید و دوست دارید اشخاص بیشتری را به خود جذب کنید و کسب و کارتان را رونق دهید، پس چه راهی بهتر از استفاده از گوگل. اگر شرکت خود را در شهرتان ثبت کرده اید پس این مقاله می تواند به شما در بهبود و ارتقای فعالیت هایتان کارساز باشد. در ادامه با طیف نیوز همراه باشید… .

افزودن

در صورتی که بیزینس خود را به طور رسمی به راه انداخته اید، پس احتمالا به اصلاح کار و کاسبی شما در Google my Business قابل دسترسی باشد. برای افزودن محل کار به گوگل مپ تنها کافیست آنرا درخواست دهید.
پس مراحل زیر را پیش بگیرید:

قدم اول

بیزینس

وارد صفحه رسمی و اصلی گوگل شوید. در نوار قسمت بالا و در سمت راست گزینه Get on Google را انتخاب کنید.

قدم دوم

بیزینس

به قسمت جست و جو بروید. حالا اسم بیزینس و آدرس را در کادری که مربوط به جست و جو است وارد کنید.

قدم سوم

بیزینس

پس از انجام جست و جو اگر بیزینس شما در لیست موجود بود آن را برگزینید. در صورتی که نام کسب و کارتان وجود نداشت خودتان آنرا اضافه کنید. برای این منظور بر روی گزینه ی Add your business کلیک کنید. سپس نوع نمایش اطلاعاتتان را مشخص نمایید. مثلا در این بخش می توانید تعیین کنید نام خیابان با street نمایش داده شود یا با نام مخفف st. از کنار این بخش ساده نگذرید.
دقت کنید تمام اطلاعات را دقیق وارد کنید و به تمام سوالات گوگل در این بخش پاسخ دهید. چراکه اینگونه فهرست بیزینس شما با دسته بندی بهتری نمایش داده خواهد شد.

 

قدم چهارم

اینکه بیزینس تان را در یک دسته کاملا مشخص قرار دهید به طبقه بندی هرچه بهتر کسب و کارتان کمک کرده اید. در نتیجه هنگام جست و جو بسیار ساده تر دیده خواهید شد.
اپراتور گوگل خود برای تمام محتوا ها کلمات کلیدی مشخص کرده که شما با سرچ کلمه ی مد نظرتان می توانید به این کلمات دسترسی پیدا کنید گ در یک در گروه مربوطه کسب و کار تان را جای دهید.
در این مرحله می توانید تا پنج دسته بندی را اضافه کنید.

قدم پنجم

در این گام کمی صبر نیاز است. گوگل از شما می خواهد اطلاعات وارد شده را تأیید کنید.
پس از تأیید شما، باید منتظر دریافت تأییدیه از جانب گوگل باشید.
شاید حدود ده روز طول بکشد و کد شناسایی برای شما ارسال گردد.
این عمل از طریق یک پیام کوتاه و یا یک تماس ضبط شده انجام خواهد گرفت.
این گزینه آسانترین روش دریافت کد است که شما خود می توانید خود آن‌را انتخاب کنید.

در صورتی که این امکان برای شما فراهم نشد، چاره ای ندارید جز اینکه منتظر دریافت کارت پستال حاوی کد تأیید بیزینس باشید. پس از دریافت سی روز وقت دارید تا آن‌را تأیید کنید.

در آخر

در قدم آخر برای اضافه کردن بیزینس به گوگل مپ، ایجاد یک پیج Google My Business است. با این قدم سرچ های محل خود را بهینه سازی کرده اید.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫23 نظرها

  1. بازتاب: Magic mushroom for sale
  2. بازتاب: pod

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × سه =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا