فناوریلپ تاپ

آشنایی با مشخصات لپ تاپ لنوو Ideapad L3

لپ تاپ لنوو آیدیاپد L3

آشنایی با مشخصات لپ تاپ لنوو Ideapad L3

در این مطلب به بررسی مشخصات فنی و امکانات و قابلیت های یکی از لپ تاپ تولید شده توسط شرکت لنوو یعنی لپ تاپ لنوو Ideapad L3 خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی لپ تاپ لنوو آیدیاپد L3

شرکت Lenovo لپ تاپ لنوو Ideapad L3 با بدنه ای تماما فلزی و به رنگ نقره ای طراحی کرده و عرضه می کند. این لپتاپ دارای ابعاد 363*254*23 میلی متر و وزن 2.2 کیلوگرم است. این لپ تاپ شرکت لنوو به یک صفحه نمایش 15.6 اینچی از نوع TFT LED-Backlit LCD با دقت نمایش Full HD مجهز شده است. این نمایشگر از قابلیت لمس پشتیبانی نمی کند و دارای حالت مات است.

لپ تاپ لنوو Ideapad L3

برای پردازش داده ها، لپ تاپ لنوو آیدیاپد L3 از یک پردازنده مرکزی شرکت اینتل بهره می برد که از سری پردازنده Core i5 نسل دهم (10210U) در آن استفاده شده است. این پردازنده دارای فرکانسی در حدود 1.6 تا 4.2 گیگاهرتز بوده و از حافظه کش 6 مگابایتی نیز بهره می برد. ظرفیت حافظه رم به کار رفته در این لپ تاپ Lenovo، 4 گیگابایت بوده و از نوع DDR4 است. برای ذخیره سازی اطلاعات، حافظه داخلی به کار رفته در لپ تاپ لنوو ال 3 دارای ظرفیت 1 ترابایت بوده و از نوع هارد درایو HDD است. در این لپ تاپ از پردازنده گرافیکی NVIDIA Geforce MX130 استفاده شده است که از حافظه اختصاصی 2 گیگابایتی نیز بهره می برد.

از دیگر امکانات لپ تاپ Lenovo Ideapad L3 می توان به پورت های USB 3.1، USB 3.0، USB-C، HDMI و Ethernet اشاره کرد. همچنین لپتاپ لنوو آیدیاپد ال 3 به درگاه کارت خوان، بلوتوث داخلی، شبکه بی سیم WiFi، درایو نوری و وبکم مجهز شده است. باتری به کار رفته در این لپتاپ 3 سلولی بوده و قابلیت شارژدهی تا 4 ساعت است.
در ادامه می توانید ویدئویی از جعبه گشایی این لپ تاپ را مشاهده کنید:

 

امتیاز 5 از 2 رای

نوشته های مشابه

‫6 نظرها

  1. سلام میخاستم ببینم میشه گذاشتش روی شارژ و دائم استفاده کرد چون من لپ تاپ قبلی که داشتم باتریشو در میاوردم و خودشو میزدم به برق موقع ایتفاده معمولا و هر چند وقت یک بار از خود باتری استفاده میکردم ولی الان این لپ تاپ قابلیت خارج کردن باتریرو نداره و خب شارژش نسبتا زود تموم میشه باتوجه به اینکه من شنیدم که میشه روی برق ازش استفاده کرد چون هوشمنده میشه واقعاا یا نه؟؟؟؟

  2. بازتاب: ผลบอล

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا