فناوریموبایل

معرفی گوشی هوشمند Huawei Y8s

معرفی گوشی هوشمند Huawei Y8s

مدتی پیش اطلاعاتی از گوشی هوشمند Huawei Y8s منتشر شد که خبر از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و اطلاعاتی دیگر از این گوشی میان رده داده بود. در این بخش به معرفی مشخصات هواوی وای 8 اس خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

از مشخصات قابل ذکر برای گوشی هوشمند Huawei Y8s می توان به تراشه کایرین 710 دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین جلو 8 مگاپیکسلی اشاره کرد. هواوی وای 8 اس در قسمت بالای صفحه نمایش خود دارای بریدگی ناچ تقریبا عریض است. دوربین اصلی در این گوشی میان رده دارای دو سنسور می باشد. این اطلاعات مدت ها پیش منتشر شده بود که اکنون با رونمایی رسمی از Huawei Y8s این داده ها به رسمیت شناخته شدند. این گوشی هوشمند برای بار نخست در وب سایت هواوی کشور اردن رونمایی و معرفی شد.

دوربین و مشخصات ظاهری

صفحه نمایش Huawei Y8s دارای پنل LCD، با اندازه 6.5 اینچ و رزولوشن Full HD Plus می باشد. دوربین سلفی دوگانه در بالای صفحه نمایش و در بریدگی عریض ناچ تعبیه شده است که دارای یک سنسور هشت مگاپیکسلی با لنز واید با گشودگی دریچه دیافراگم f/2. 0 و یک سنسور کمکی ویژه محاسبه عمق میدان با وضوح تصویر دومگاپیکسلی می باشد. با وجود سنسور ثانویه با گوشی هوشمند هواوی وای 8 اس می توان عکس های پرتره نیز ثبت کرد.

دوربین اصلی Huawei Y8s نیز همچنین دارای دو سنسور است که سنسور دوم با دوربین سلفی مشابه است ولی سنسور اصلی چهل و هشت مگاپیکسلی و با لنز f/1.8 می باشد. لنز ها به شکل عمودی در پنل پشتی قرار داده شده اند و یک فلش LED نیز درکنار آنها تعبیه شده است که در نهایت شاهد یک ماژول مربعی در این پنل خواهیم بود.

مشخصات فنی

تراشه هواوی وای 8 اس کایرین 710 است و دارای چهار گیگابایت حافظه اصلی نیز می باشد. از این گوشی هوشمند دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی وجود دارد و هردو آنها از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می کند.

باتری چهار هزار میلی آمپری با پورت یو اس بی و با سرعت معمولی شارژ می شود. سیستم عامل Huawei Y8s نیز برخلاف خصوصیات معمول مربوط به گوشی های میان رده اندروید 9 پای است. این گوشی هوشمند از سرویس گوگل و در نتیجه تمام اپلیکیشن های قابل استفاده در آن پشتیبانی می کند.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

  1. بازتاب: oregon mushroom law
  2. بازتاب: Mushroom Golden Teacher
  3. بازتاب: spin238
  4. بازتاب: faw99 สล็อต

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا