دسته‌بندی نشدهفناوریموبایل

مقایسه کیفیت دوربین گوشی S20 Ultra سامسونگ با گوشی P30 Pro هواوی + ویدئو

مقایسه کیفیت دوربین گوشی S20 Ultra سامسونگ با گوشی P30 Pro هواوی + ویدئو

در این مقاله کیفیت دوربین دو گوشی S20 Ultra سامسونگ و P30 Pro هواوی مورد بررسی قرار می گیرد. با طیف نیوز همراه باشید… .

بررسی مشخصات دوربین گوشی اس 20 اولترا و پی 30 پرو

این دو گوشی هوشمند از توانایی های بالایی در زمینه ثبت تصاویر با کیفیت قابل توجه برخوردار هستند که تقریبا نیاز کاربر را از داشتن یک دوربین دیجیتال بی نیاز می کند. گوشی S20 Ultra سامسونگ از یک سنسور 108 مگاپیکسلی بهره می برد که جرء اولین گوشی ها با چنین سنسوری است. گوشی P30 Pro هواوی هم به یک لنز 40 مگاپیکسلی مجهز است که قابلیت های قابل توجهی را داراست. در ادامه به جزئیات بیشتری از دوربین این دو گوشی هوشمند می پردازیم.

جزئیات دوربین ها:

همانطور که اشاره شد گوشی گلکسی S20 Ultra به یک لنز 108 مگاپیکسلی عریض با دیافراگم F/1.8 تجهیز شده است که دارای قابلیت هایی نظیر لرزشگیر اپتیکال تصویر، بزرگنمایی خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز است. در مقابل گوشی هواوی P30 Pro از یک لنز 40 مگاپیکسلی عریض با دیافراگم F/1.6 و توانایی های لرزشگیر اپتیکال تصویر، زوم خودکار لیزری برخوردار است.

گوشی S20 Ultra سامسونگ

دوربین دوم گوشی گلکسی S20 Ultra به یک لنز 48 مگاپیکسلی تله فوتو با دیافراگم F/3.6 با قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزش گیر اپتیکال تصویر و زوم اپتیکال هیبریدی 10 برابری مجهز است که در ثبت تصاویر در فاصله زیاد، به کاربر کمک می کند و سامسونگ نام این قابلیت را Space Zoom گذاشته است. دوربین دوم گوشی هواوی P30 Pro به یک لنز 20 مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم F/2.2 و توانایی زوم لیزری یا تشخیص فاز تجهیز شده است.

دوربین سوم گوشی S20 Ultra سامسونگ از یک لنز 12 مگاپیکسلی اولتراواید با دیافراگم F/2.2 و قابلیت فوکوس خودکار و فیلمبرداری Super Steady بهره می برد. در مقابل، دوربین سوم گوشی پی 30 پرو به یک لنز پریسکوپی 8 مگاپیکسلی تله فوتو با دیافراگم F/3.4 مجهز است که قابلیت فوکوس اپتیکال 5 برابری و لرزشگیر اپتیکال تصویر و بزرگنمایی خودکار لیزری را دارا است که امکان عکسبرداری از سوژه های دور دست را به کاربر می دهد.

دوربین چهارم هر دو گوشی به لنز 3D ToF مجهز است که عملکرد آن در زمان تصویربرداری پورتره نمایان می شود. در ادامه می توانید مقایسه کیفیت تصویربرداری این گوشی هوشمند را مشاهده کنید:

 

امتیاز 3.3 از 3 رای

نوشته های مشابه

‫84 نظرها

  1. بازتاب: read this article
  2. Oh my goodness! Impressive article dude! Many thanks,
    However I am going through issues with your RSS. I don’t understand the reason why I cannot
    subscribe to it. Is there anybody else getting
    similar RSS problems? Anyone who knows the solution will you kindly respond?
    Thanx!!

  3. Разрешение на строительство — это публичный письменное удостоверение, предоставленный полномочными структурами государственного управления или субъектного самоуправления, который дает возможность начать строительство или осуществление строительных работ.
    Получение разрешения на строительство назначает правовые положения и стандарты к строительству, включая приемлемые разновидности работ, допустимые материалы и способы, а также включает строительные нормативные акты и комплексы безопасности. Получение разрешения на строительную деятельность является необходимым документов для строительной сферы.

  4. I was wondering if you ever considered changing the page layout of your website?
    Its very well written; I love what youve got to say. But maybe you could a little more
    in the way of content so people could connect with it better.
    Youve got an awful lot of text for only having 1 or two
    pictures. Maybe you could space it out better?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا