بازی

رونمایی رسمی از بازی هیتمن 3

رونمایی رسمی از بازی هیتمن 3

مدتی است که با انتشار شایعات در رابطه با انتشار بازی هیتمن 3 حدس زده می شد که این گیم در حال توسعه می باشد. حالا Hitman 3 رسما معرفی شد و قرار است در سال آینده برای PS5 منتشر شود. با طیف نیوز همراه باشید… .

در جریان معرفی و رونمایی از کنسول بازی پلی استیشن 5 بازی محبوب هیتمن 3 به صورت رسمی رونمایی شد و طرفداران خود را از این خبر خوشحال کرد. از ویژگی های جذاب و خاص Hitman 3 این است که می توانید به شکلی خلاقانه کشتار داشته باشید و در این کار محدود نشوید. از دیگر جذابیت های آن مخفی کاری هایی است که برای آن، کاربر می تواند مرحله های پیچیده و گزینه های زیادی پیشرو داشته باشد. تمام مراحل بازی، چه قتل های تصادفی و یا در واقع به ظاهر تصادفی و یا یافتن یک مکان مناسب برای استفاده اسلحه تک تیر انداز، همگی چندین و چند راه پیش روی شما میگذارند که همانطور که فکر میکنید و دوست دارید بازی را پیش ببرید.

بررسی بیشتر خبر

استودیو معروف IO Interactive یا اصطلاحا IOI پیشتر نیز تأکید کرده بود که علاوه بر طراحی و تولید یک بازی کاملا جدید، در حال بررسی و کار روی بازی هیتمن 3 نیز می باشد. Hitman 3 از لحاظ ساختار گرافیکی نسبت به بخش های قبلی تغییر و تحول یا جهش چشمگیری نداشته است اما در هر صورت رونمایی از آن خبر هیجان انگیزی برای طرفدارانش است به خصوص به این دلیل که زمان عرضه آن نیز مشخص شده است.

احتمالا قسمت سوم، این پرونده از هیتمن 3 را به عنوان یک سه گانه ببندد
گیمر ها امیدوارند که نو آوری ها و خلاقیت های تازه ای در این قسمت شاهد باشند، چراکه نسخه های یک و دو این بازی تغییرات چشمیگیری نداشته اند. کو آپ نیز ویژگی است که درخواست بسیاری از طرفداران این بازی بوده است که حالا در انتظار این هستند که آیا به Hitman 3 اضافه می شود یا همچنان خیر.

جزئیات بازی

علاوه بر تمام این ها نیز خبری مبنی بر اجرای یکی از مرحله ها و قسمت های بازی در شهر دوبی منتشر شد که البته هنوز معلوم نیست به چه اندازه این مرحله می تواند جذاب باشد. همچنان تا زمان عرضه کنسول پلی استیشن 5 باید منتظر ماند. هنوز جزئیات بیشتری از لوکیشن های دیگر بازی در دسترس نیست.

بازی هیتمن 3

ناگفته نماند هیتمن سری دو چندان قادر نبود همه را راضی نگاه دارد و به خاطر تکراری شدن روند بازی، و وجود نداشتن نو آوری ها و جدا شدن گیم پلی از استوری مورد انتقاد قرار گرفت. حالا باید منتظر باشیم تا ببینیم استودیو IOI از این تجربیات نادرست به چه میزان در جهت مثبت استفاده می کند و آیا موفق به عرضه بهترین شرایط در تجربه بازی با هیتمن 3 برای کاربران خواهد بود یا خیر.

امتیاز 5 از 2 رای

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا