آموزشنرم افزار و اپلیکیشن

در اینستاگرام حرفه ای شوید

در اینستاگرام حرفه ای شوید

اینستاگرام یکی از فضاهای پرطرفدار دنیای مجازی است که روزانه به تعداد مخاطبین آن نیز اضافه میشود. اما این فضا چه قابلیت هایی دارد تعدادی از آنها بر همگان آشکار است. اگر شما نیز از مخاطبین خاص این اپلیکیشن هستید پس طیف نیوز را برای یادگیری چند ترفند کاربردی دنبال کنید….

در ادامه با معرفی و آموزش استفاده از چند قابلیت جذاب در اینستاگرام با ما همراه باشید.

Quiz

یکی از بخش هایی که بعد ها به Instagram اضافه شده story بود. این بخش مخاطبین زیادی را نیز به خود جلب کرد. کاربران روزانه تصاویر و ویدوئوهای زیادی را برای فالوورهایشان به اشتراک میگذارند. همین ویژگی بر جذابیت استوری ها می افزاید. اما این اپلیکیشن قدرتمند دست از تلاش بر نمیدارد و به روز رسانی های مختلفی را برای این برنامه در نظر میگیرد. همین است که بدان قدرت بخشیده. یک آپدیت جدید قابلیت کویز است. این ویژگی به کاربران اینستاگرام این امکان را می دهد تا بتواند چالش های ذهنش را به صورت سوال یا یک پرسش همگانی مطرح کند. با این کار دنبال کننده ها میتوانند پاسخ های خود را اعلام کنند و کاربر میتواند فیدبک های متفاوت و نظرات متفاوت به سوال خود را دریافت کند. این سوال که توسط کاربر مطرح میشود به صورت چهار گزینه ای به نمایش داده میشود و فالوورها میتوانند به یک گزینه پاسخ دهند در نتیجه کاربر از گزینه منتخب مطلع میشود.

 آموزش

برای قرار دادن کویز مراحل زیر را طی کنید: ابتدا آخرین نسخه از اینستاگرام را نصب کنید. اگر این اپلیکشن را قبلا نصب کرده اید فقط کافیست آنرا بروز رسانی کنید و وارد برنامه شوید. بر قسمت عکس پروفایل شخصی خودتان سوایپ به راست یا کلیک کنید. وارد منوی story شوید. برای استوری یک تصویر مرتبط با سوالتان قرار دهید. حالا در این قسمت استیکر قسمت پایین صفحه را انتخاب کنید. در این بخش چند گزینه مشاهده میکیند. هدفتان یعنی کویز را انتخاب کنید. در قسمت بالایی استیکر سوال را تایپ کنید. حالا از قسمت پایین تمام گزینه ها را یکی یکی وارد کنید. گزینه صحیح را با رنگ سبز تعیین کنید. مکانی که قرار است استیکر قرار گیرد را تعیین و کویز را منتشر کنید.

حذف هیستوری

اینستاگرام

در قسمت سرچ بارها و بارها اهداف مختلفی را جست و جو میکینم. اما شاید گاهی تصمیم بگیریم تمام موارد سرچ شده را حذف کنیم. قطعا شما در اینستاگرام این حق را دارید. پس عکس پروفایلتان را از گوشه راست و پایین پیجتان انتخاب کنید.

حالا در صفحه ی پیش رو به گوشه راست بالا بروید. آیکون سه خط و سپس تنظیمات یا settings  را انتخاب نمایید.

اینستاگرام

حالا چندین گزینه پیش روی شماست. گزینه ی Privacy and security را انتخاب کنید. حالا با لمس صفحه به قسمت پایین بروید و گزینه ی clear search historuy را برگزینید. با اینکار دیگر زمانی که به قسمت سرچ مراجعه میکنید خبری از کلمات سرچ شده ی قبلی نیست.

نکته ی نه چندان امیدوار کننده این است که:

وب سایت رسمی اینستاگرام اعلام کرده که حتی با پاک کردن تاریخچه سرچ هایتان ممکن است با سرچ دوباره ی آنها، دوباره تاریخچه ظاهر شود. این یعنی شما بر تصاویر نمایش داده شده توسط اینستاگرام تسلط کامل ندارید.

چگونه میتوانید نام کاربری خود را تغییر دهید.

اینستاگرام

نگران نام کاربری خود نباشید شما میتوانید مدیریت کامل بر آن داشته باشید. اگر نام قبلی خود را نمیپسندید یا به هر دلیلی صلاح را بر آن میدانید که این اسم را تغییر دهید این امکان وجود دارد.

با این آموزش دیگر برای همیشه لازم نیست نگران نام کاربری خود باشید.

وارد برنامه اینستاگرام شوید و برای شروع کار یه قسمت راست پایین صفحه و آیکون آدمک بروید. این صفحه ی همیشه گی هست که با آن سروکار داشتید گزینه ی Edit Profile را انتخاب کنید‌. برای ویرایش روی نام کاربری خود کلیک کنید حالا کافیست اسم جدیدتان را وارد کنید و گزینه ی تیک یا گزینه ی Done که به ترتیب برای دستگاه های اندروید و ios هستند را انتخاب کنید تا اطلاعاتتان تثبیت شود.

مشاهده میکنید که با نام کاربری جدید وارد پیج خود و دنیای اینستاگرام شده اید.

مطلب پیشنهادی:
راهنمای انتخاب بهترین آنتی ویروس

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

  1. What i do not understood is in reality how you’re not actually much
    more well-favored than you may be now. You are so intelligent.
    You know thus significantly on the subject
    of this topic, made me in my view consider it from a lot of
    various angles. Its like women and men aren’t interested until it’s something
    to do with Girl gaga! Your personal stuffs excellent.
    At all times deal with it up!

  2. بازتاب: snow bunnies

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + 15 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا