بازیبازی های اندرویدی

معرفی جذاب ترین بازی های اندرویدی

معرفی جذابترین بازی های اندرویدی

دنیای پردغدغه و پر هیاهوی امروزی گاهی دیگر فرصتی برای گذران اوقات فراغت باقی نمی گذارد. اما حتی شما بزرگسالان نیز نیاز به تفریح دارید. گاهی میخواهید در همان جایی که نشسته اید و گوشی بدست هستید کمی از دنیای کاری خودتان یا فضای چت ها و گفت و گو ها فاصله بگیرد. پس چه گزینه ای بهتر از بازی. اگر گوشی اندرویدی دارید در این بخش می توانید با بازی های اندرویدی جذاب آشنا شوید و برای خود ساعات تفریحی باحال بسازید. پس مثل همیشه با طیف نیوز همراه باشید… .

بازی معروف Angry Birds

اگر اسمارت فون شما پرنده های خشمگین را ندارد، گوشی شما حال خوبی به شما نخواهد داد. بازی معروف Angry Birds از جمله بازی های اندرویدی است که کمتر کسی می تواند بگوید که آن را امتحان نکرده است. و شاید کسی نباشد که تا بحال حداقل یک بار چشمش به ابروهای در هم تنیده ی این پرنده های خشمگین نخورده باشد. این بازی ورژن های بسیار متنوعی دهرد که هر کدام حکایت از یک موضوع و قصه ی جالب دارد.
پس می توانید در دنیای متنوع بازی های انگری بردزی وارد شوید و یکی را انتخاب کنید و به روزگارانتان تنوع و لذت بخشید.

*برای دانلود از گوگل پلی اینجا بیایید.

بازی فیلیک گلف استریم

اگر دوست دارید یک گلف باز حرفه ای شوید خب، دست به کار شوید. تعداد زیادی بازی گلف وجود دارند که انتخاب از میان آنها کار چندان ساده ای نیست. ما در طیف نیوز Flick Golf Extreme را به شما معرفی می کنیم. این بازی حال و هوای خاصی دارد و نسبت به سایر گلف بازی ها حس متفاوتی دارد. این بازی در شرایط مختلف و زمین های متفاوت شما را به توپ انداختن دعوت می کند. شما می توانید با یک بار هدف گیری توپ را در محل مشخص شده پرتاب کنید تا امتیاز ویژه را بگیرید. در غیر این صورت روند امتیاز دهی متفاوت خواهد شد. جذابیت این بازی این است که می توانید در شرایط مختلف مثلت در کشتی و در هواپیما نیز از تجربه گلف بازی لذت ببرید.

*برای دانلود از گوگل پلی اینجا بیایید.

بازی سکه جمع کن Jetpack Joyride

در این بازی می توانید تا دلتان می خواهد سکه جمع کنید و پولدار شوید! شما باید با سرعت از موانع و مسیر های نه چندام آسان عبور کنید و با حفظ جان و جمع آوری سکه به مراحل بعد صعود کنید. نقش اصلی بازی یک جت سوار است که با هدایت گری شما از موانع پرخطر مانند، نرده های برقی و یا از میان موشک ها و شرایط خطر ساز دیگر عبور می کند.

*برای دانلود از گوگل پلی اینجا بیایید.

بازی تیراندازی ساعت 0

تیراندازی ها از جمله بازی هایی اندرویدی هستند که همیشه مخاطب خاص خود را داشته اند. و البته که این گونه بازی ها در فهرست برترین های دنیای بازی کامپیوتری و موبایلی بوده و هستند. گیمر های طرفدار تیراندازی قطعا Modern Combat را می شناسند. نسخه چهارم این بازی با نام مدرن کمبت چهار ساعت صفر یک حال و هوای خاص و متفاوت دارد که ما می توانید در نقش یک فرد مفید و طرفدار جامعه پاک و سالم با شخصیت های منفی بازی مبارزه کنید.

*برای دانلود از گوگل پلی اینجا بیایید.

ماشین بازی مسابقه واقعی سه

ماشین بازی دیگر جایی برای بحث باقی نمی گذارد. یک بازی پرطرفدار و جذاب و سرگرم کننده که کمتر گوشی با آن نامأنوس بوده است. این مسابقه ی ماشین بازی محیطی بسیار مشابه با فضای واقعی را برای شما به تصویر می کشد. و حس یک مسابقه حقیقی را به گیمیر می دهد. کافیست یک بار آن را امتحان کنید.

*برای دانلود از گوگل پلی اینجا بیایید.

بازی Ski Safari

اگر شما نیز عاشق فصل پر آرامش زمستان هستید حتما با این بازی اسکی حس و حال خوبی را تجربه خواهید کرد. این بازی از جمله بازی های اندرویدی پرهیجان است که می توانید لذت یک روز هیجان انگیز را با آن تجربه کنید. در این دنیای سرد زمستانی شما باید مدام از ریزش بهمن ها قرار کنید و علاوه بر این گاهی مجبور میشوید برای حفظ جان خود از حیوانات درنده نیز بگریزید. پس تا می توانید جان سالم بدر ببرید و از حیوانات مختلف کمک بگیرید تا برنده ی بازی باشید.

*برای دانلود از گوگل پلی اینجا بیایید.

بازی Star Wars Pinball

بازی های اندرویدی

اگر فیلم جنگ ستارگان را دیده باشيد حتما این بازی برای شما جذاب خواهد بود. اغلب افرادی که این بازی را انجام داده اند بر این باورند که صحنه های گرافیکی جذاب و خاص و همچینن طراحی های برجسته تنها مختص این بازی اندرویدی است.

*برای دانلود از گوگل پلی اینجا بیایید.

بازی وطن پرستان هوایی

بازی های اندرویدی

یک بازی دفاعی که ذهن و زمان بسیاری ها را به خود مشغول کرده است. اگر طرفدار بازی های اندرویدی دفاعی هستید پس حتما این یک مورد خاص برای شما خواهد بود. این بازی با ایده ها و تفکرات حرفه ای که هنگام طراحی داشته است، هیچ گاه شما را مجبور به طی یک مسیر تکراری و مشخص نمیکند. در طول بازی می توانید با مسیرهای هوایی و با جنگنده ها و هوا پیما ها ارتباط داشته باشید. در این گیم شما باید استعداد و مهارت کافی را برای کنترل و هدایت شرايط داشته باشید. همین دشواری باعث شده، Air patroit در لیست بازی های اندرویدی پرهیجان و پرطرفدار قرار گیرد.

*برای دانلود از گوگل پلی اینجا بیایید.

بازی Anomaly Warzone Earth

در این گیم باید از قلعه خود دفاع کنید. گروه دفاعی که در آن قرار دارید شما سرپرست و مدیر گروه هستید. پس کنترل با شماست. استراتژی گیم را باید مدیریت و هدایت کنید. به نقشه های جذاب حمله کنید و حافظ جان زیردستانتان باشید. پس شما به عنوان سرپرست گروه می بایست برنامه ریزی ها را جهت حمله به دقت انجام دهید و با دقت و البته دفاع از خود و گروه به برج نیز حمله کند. طرفداران این گیم به علت صحنه های زیبای گرافیکی و بهره گیری از محیط های طبیعی ساعت ها مشغول این بازی می شوند.
*برای دانلود از گوگل پلی اینجا بیایید.

بازی خاص و منحصر به فرد Granny Smith

این یک بازی جذاب است که نقش اصلی بازی را یک مادر بزرگ اجرا می کند. شما کارهای این مادر بزرگ را کنترل می کنید.
برعکس تصور شما، خبری از یک مادر پیر و مهربان و از خود گذشته نیست. این پیرزن شاداب و گر از شیطنت است و با اسکیت خود سعی دارد به جنب و جوش بپردازد و از سیب ها محافظت کند. این سیب ها هدف بسیاری از دزدان است. اما مادر بزرگ شجاع با فرار کردن ها و از مانع پریدن ها و بسیاری موارد دیگر از این سیب ها مراقبت می کند.
برای دانلود از گوگل پلی اینجا بیایید.

بازی پر هیجان و جذاب Minecraft

بازی های اندرویدی

اگر دوست دارید برای خود یک ساخت و سازی به راه اندازید و از آن استفاده و سود ببرید این بازی انتخاب خوبی برای شماستو کمتر کسی را می توان پیدا کرد که پس از تجربه ی این گیم حس خوبی نداشته باشد. چون از نتیجه ی ساخته های خود می توان بهره مند شد. استخراج از معدن از قابلیت های این بازی است. این بازی اعتیاد آور می تواند شما را چندین ماه متوالی به خود مشغول کند. در طول بازی باید حواستان به هیولای ترسناک باشد تا شما را شکست ندهد.

*برای دانلود از گوگل پلی اینجا بیایید.

بازی جمع آوری سکه در جنگل Rayman Jungle Run

یکی دیگر از بازی های اندرویدی هیجان انگیز و پرطرفدار Rayman Jungle Run است. این گیم در نظر اول ساده و ابتدایی به نظر می آید. اما با پیشروی بازی نظر ها تغییر خواهند کرد. در طول این بازی پر چالش شما باید نقش اصلی بازی را در تمام مسیرها هدایت کنید، از موانع رد شوید و مسیر های صعب العبور را طی کنید؛ و سکه های بیشتر جمع کنید. از جذابیت های این بازی این است که، با پیشروی مراحل وظیفه شما سخت تر می شود. و حرکت شما علاوه بر راه رفتن در یک مسیر ساده ملزم به پروازهای و پرش های همزمان نیز می شود.

*برای دانلود از گوگل پلی اینجا بیایید.

بازی Ruzzle برای باهوش ها

اگر می خواهید بهره هوشی و ذکاوتتان را به رخ بکشید، و البته زبان انگلیسی نسبتا خوبی دارید، پس Ruzzle را از دست ندهید. این بازی با کمک هوش و سرعت خودتان، شما را ساعت ها مشغول خواهد کرد. در طول بازی لازم است کلمات مختلف درون مربع ها را حدس بزنید. این کار را تنها در 120 ثانیه باید انجام دهید.

*برای دانلود از گوگل پلی اینجا بیایید.

بازی هوشمندانه SpellTower

بازی های اندرویدی

این یک نسخه جدید از بازی SpellTower برای اندرویدی هاست. پیش از این برای ios نسخه ای از این بازی ساخته شده بود؛
و طرفداران باهوش زیادی را به خود جذب کرده بود. شما با یک صفحه که سرشار از حروف و کلمه های مختلف است رو به رو می شوید. اگر کمی باهوش باشید جمله صحیح را پیدا خواهید کرد. البته وقتی هیجان بازی بیشتر می شود که بعضی سطر ها خود به خود اضافه و یا حتی حذف می شوند.

*برای دانلود از گوگل پلی اینجا بیایید.

بازی فرار از معبد دو

آخرین بازی از لیست بازی های اندرویدی معرفی شده در طیف نیوز، فرار از معبد دو است. این گیم آنقدر طرفدار پیدا کرد و علاقه مندان زیادی به خود جذب کرد که تولید کنندگان تصميم گرفتند یک نسخه دیگر از این بازی را بسازند. حالا شما می توانید این دو نسخه را نصب کنید و مشغول به بازی شوید.

*برای دانلود از گوگل پلی اینجا بیایید.

فهرست بازی های اندرویدی ما به پایان رسید اما قطعت بازی های جذاب به این پانزده بازی محدود نمی شود. تفاوت این موارد با سایر بازی ها در این است که، بیشترین طرفدار را از زمان تولید بازی تا حالا به دست آورده اند. و شما کاربران طیق نیوز می توانید با خیالی آسوده این چند بازی را نصب کنید و سرگرم شوید. این پانزده بازی همچنان در گوشی بسیاری از کاربران موجود است و همچنان توجهشان را به خود جلب کرده است.

شما می توانید نسخه های جدید را هر بار دنبال کنید و همگام با آپدیت ها پیش بروید و خسته نشوید.

امتیاز 1 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫4 نظرها

  1. بازتاب: Pineles and Bolno
  2. بازتاب: coway

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا