فناوریموبایل

بررسی ویدئویی کیفیت دوربین گوشی سامسونگ S20 Ultra

بررسی ویدئویی کیفیت دوربین گوشی سامسونگ S20 Ultra

در این مطلب به بررسی کیفیت تصویربرداری دوربین گوشی سامسونگ S20 Ultra می پردازیم که از قدرتمندترین لنزهای دوربین در گوشی اس 20 اولترا استفاده شده است. با طیف نیوز همراه باشید… .

بررسی دوربین گوشی اس 20 اولترا

دوربین اصلی گوشی سامسونگ S20 Ultra از یک لنز بزرگ 108 مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.8 بهره می برد؛ اما لازم به ذکر است که این لنز 108 مگاپیکسلی به دلیل قرار دادن داده های هر 9 پیکسل در کنار هم، در زمان شات کردن تصاویری با رزولوشن 12 مگاپیکسل و پیکسل های بسیار بزرگ 2/4 میکرومتری می گیرد. دومین دوربین گوشی گلکسی S20 Ultra به یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض 120 درجه ای با دیافراگم F/2.2 مجهز است. دوربین سوم هم از دوربین 3D ToF بهره می برد که در زمان عکسبرداری پرتره عملکرد خوبی را به نمایش می گذارد.

سامسونگ S20 Ultra سامسونگ S20 Ultra

دوربین دیگری که در ماژول مستعطیلی پنل پشتی گوشی گلکسی S20 Ultra قرار دارد، به لنز 48 مگاپیکسلی تله فوتو مجهز است که با دارا بودن قابلیت پریسکوپی و دیافراگم F/3.5 امکان تصویربرداری با فوکوس اپتیکال-هیبریدی 10 برابری و بزرگنمایی قابل توجه 100 برابری سوپر رزولوشن زوم را برای افراد مهیا می کند. تصاویری که توسط این دوربین ثبت می شود، از تجمیع داده های هر 4 پیکسل کنار هم و با کیفیت وضوح 12 مگاپیکسل است.

 

از دیگر قابلیت هایی که گوشی سامسونگ S20 Ultra از آن بهره می برد می توان به عکسبرداری همزمان از چندین سوژه به شکل های لایو فوکوس، فوق عریض و کراپ شده اشاره کرد که به دلیل وجود هوش مصنوعی می توان تصاویر با کیفیت تر را انتخاب کرد. در بخش فیلمبرداری، این گوشی هوشمند می تواند تصاویر را با کیفیت 8K با نرخ 30 فریم بر ثانیه ثبت کند و همچنین به دلیل دارا بودن ویژگی Super Steady 2.0 کاربر می تواند تصاویری در حد دوربین های حرفه ای را تصویربرداری کند.

دوربین سلفی

در بخش دوربین سلفی گوشی S20 Ultra شاهد قرارگیری دوربین 40 مگاپیکسلی عریض با دیافراگم F/2.2 هستیم که از تجمیع داده های 4 پیکسل کنار هم، تصاویر را با وضوح پیش فرض و پیکسل های 1.4 میکرومتری به ثبت می رساند.
در ادامه می توانید ویدئو مربوط به بررسی کیفیت وضوح دوربین گوشی سامسونگ S20 Ultra را مشاهده کنید:

سامسونگ S20 Ultra

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫75 نظرها

  1. بازتاب: 호두코믹스
  2. Hmm it seems like your website ate my first comment (it was
    extremely long) so I guess I’ll just sum it up what I wrote
    and say, I’m thoroughly enjoying your blog. I as well am
    an aspiring blog writer but I’m still new to everything. Do you have
    any helpful hints for rookie blog writers? I’d definitely appreciate it.

  3. بازتاب: mejaqq

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا