فناوریموبایل

سیستم عامل iOS قدیمی خود را هر چه سریعتر آپدیت کنید

سیستم عامل iOS قدیمی خود را هر چه سریعتر آپدیت کنید

کمپانی Apple در بیانه ای که جدیدا صادر کرده، هشدار داده است که تمامی کاربران گوشی ها و تبلت هایی که دارای سیستم عامل iOS قدیمی هستند، هر چه سریعتر دیوایس های خود را آپدیت کنند. برای جویا شدن از علت این اخطار، با طیف نیوز همراه باشید… .

علت اخطار اپل برای آپدیت نسخه های قدیمی

سیستم عامل iOS

دلیل هشدار اپل برای آپدیت کردن سیستم عامل iOS قدیمی، از بین بردن باگ خطرناک در GPS این دیوایس ها می باشد. در صورتیکه از گوشی های قدیمی شرکت اپل مانند، آیفون 5 و حتی آیفون 4 و همچنین از آیپدهای ورژن قدیمی آن استفاده می کنید، حتما به این اخطار شرکت اپل توجه کنید.

تا چه زمانی امکان آپدیت وجود دارد

همانطور که قبلا توضیح دادیم، اگر شما دارای گوشی و یا تبلت اپل با سیستم عامل iOS قدیمی هستید حتما و هر چه سریعتر تا قبل از دوازدهم آبان ماه اقدام به آپدیت دیوایس خود کنید. این آپدیت ها در دو تسخه ی 9.3.6 و 10.3.4 ارائه شده است که بسته به عمر هر دیوایس، با یکی از نسخه های نام برده آپدیت می شود.

در صورتیکه دیوایس های خود را تا قبل از تاریخ اعلام شده، به نسخه های جدید آپدیت نکنید؛ گوشی و یا تبلت شما دیگر قادر به پشتیبانی از GPS و تاریخ و ساعت نخواهد بود. این باگ ایجاد شده، سبب ایجاد مشکلات بعدی نیز خواهد شد. پس علت هشدار دادن شرکت اپل برای آپدیت هر چه سریعتر دیوایس های قدیمی، برای جلوگیری از این اختلال می باشد و در صورتیکه این به روزرسانی صورت نگیرد، به علت اختلال در تاریخ و ساعت گوشی یا تبلت، دیگر این دیوایس ها قابلیت دریافت به روزرسانی های جدید نرم افزاری را از دست خواهند داد. اگر این آپدیت تا قبل از دوازذهم آبان صورت نگیرد، برای برطرف کردن اختلال ایجاد شده در آپدیت های نرم افزاری، مجبور به استفاده از آیتونز خواهید شد تا از این طریق گوشی و تبلت خود را آپدیت کنید.

این مشکل پیش آمده هیچ ارتباطی به شرکت اپل ندارد و در تمامی گوشی هایی که از GPS استفاده می کنند، باید هر چه سریعتر این آپدیت صورت گیرد.

امتیاز 3 از 2 رای

نوشته های مشابه

‫9 نظرها

  1. What i do not understood is if truth be told
    how you are no longer actually a lot more neatly-liked than you may be now.
    You are so intelligent. You know therefore considerably in relation to this topic, made me in my view imagine it from so many varied angles.

    Its like women and men aren’t fascinated until it’s something to do with Girl gaga!
    Your individual stuffs nice. All the time maintain it up!

  2. بازتاب: togel sdyney
  3. بازتاب: vigrx

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا