فناوریموبایل

هواوی Enjoy 10s با ظاهر و مشخصات فنی مشابه Honor 20 Lite معرفی شد

هواوی Enjoy 10s با ظاهر و مشخصات فنی مشابه Honor 20 Lite معرفی شد

چیزی از رونمایی گوشی جدید برند Honor به نام Honor 20 Lite نگذشته است که شرکت Huawei، از گوشی جدید خود با نام هواوی Enjoy 10s که از لحاظ طراحی و مشخصات فنی شباهت زیادی با گوشی برند آنر دارد، رونمایی و به بازار چین عرضه کرده است. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات گوشی هواوی انجوی 10 اس

گوشی جدید هواوی به چیپ Kirin 710F به عنوان پردازش کننده اطلاعات مجهز است. همچنین هواوی Enjoy 10s دارای رم 6 GB و حافظه داخلی 64 GB برای ذخیره سازی اطلاعات می باشد. گفتنی است که این گوشی هوشمند ، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه خارجی microSD را نیز دارا می باشد. گوشی انجوی 10 اس به رابط کاربری EMUI 9.1.1 مجهز بوده که بر پایه Android 9 pie کار می کند. وظیفه شارژدهی به این گوشی را یک باتری 4000mAh با قابلیت شارژ سریع 10w بر عهده دارد.

گوشی Enjoy 10s به یک صفحه نمایش 6.3 اینچی OLED با وضوح +Full HD و اسکنر اثر انگشت داخلی مجهز است. در قسمت بالایی این صفحه نمایش، یک ناچ قطره ای شکل تعبیه شده است که محل قرار گیری دوربین سلفی این گوشی هوشمند می باشد. دوربین سلفی به کار رفته در این گوشی، دارای رزولوشن 16 مگاپیکسلی می باشد. در پنل پشتی گوشی هواوی انجوی 10 اس ما شاهد قرار گیری سه لنز دوربین هستیم. دوربین اصلی با رزولوشن 48 مگاپیکسل، لنز دوم با رزولوشن 8 مگاپیکسل و قابلیت Ultrawide و لنز سوم با رزولوشن 2 مگاپیکسل با قابلیت تشخیص عمق، در قاب پشتی این گوشی تعبیه شده اند.

هواوی Enjoy 10s

قرار است این گوشی از رو 11 نوامبر (20 آبان) و در رنگ های متنوع سبز، مشکی و گرادینتی در اختیار خریداران قرار بگیرد. گفتنی است هم اکنون نیز می توان گوشی Enjoy 10s را با قیمتی حدود 226 دلار پیش خرید کرد.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫73 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا