فناوریموبایل

شرکت شیائومی گوشی می 10 اولترا را با قابلیت ها ویژه معرفی کرد

رونمایی از گوشی Mi 10 Ultra

شرکت شیائومی گوشی می 10 اولترا را با قابلیت ها ویژه معرفی کرد

 شرکت شیائومی از گوشی می 10 اولترا رونمایی به عمل آورد. گوشی Mi 10 Ultra از امکاناتی به مراتب بهتر و قوی تر نسبت به گوشی می 10 پرو بهره می برد. در ادامه به بررسی مشخصات فنی این گوشی پرچمدار شیائومی می پردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی گوشی Mi 10 Ultra

نمایشگر

گوشی می 10 اولترا در پنل جلویی خود به یک نمایشگر 6.67 اینچی OLED با کیفیت وضوح Full HD+ و خروجی رنگ 10-Bit و نرخ رفرش 120Hz مجهز شده است. همچنین این صفحه نمایش از قابلیت HDR10+، حداکثر روشنایی 800-Nit و نسبت ابعاد 19.5:9 بهره می برد. بر روی نمایشگر گوشی شیائومی Mi 10 Ultra یک روزنه در قسمت بالا سمت چپ ایجاد شده که دوربین سلفی 20 مگاپیسلی واید با دیافراگم f/2.3 در آن جای گرفته است. سنسور اثر انگشت این گوشی هوشمند از نوع زیر صفحه ای است که عملکرد آن نسبت به نسخه های پیشین بهبود یافته است.

گوشی می 10 اولترا

دوربین

قاب پشتی گوشی شیائومی می 10 اولترا از یک ماژول دوربین مستعطیلی بهره می برد که چهار لنز با قابلیت های بالا جای گرفته است. دوربین اول از یک لنز پریسکوپی 48 مگاپیکسلی تله فوتو با اندازه 1/2.0 اینچ و دیافراگم f/4.1 و قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 5 برابری و زوم هیبرید 120 برابری، دوربین دوم از لنز 48 مگاپیکسلی عریض با دیافراگم f/1.85 و پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال، دوربین سوم از لنز 12 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال 2 برابری و دوربین چهارم از لنز 20 مگاپیکسلی فوق عریض بهره می برد. همچنین دوربین این گوشی پرچمدار شیائومی قابلیت فیلم برداری 8K است.

تراشه

در قلب تپنده گوشی می 10 اولترا از یک تراشه 7 نانومتری Snapdragon 865 استفاده شده که دارای پردازنده 8 هسته ای و پردازنده گرافیکی Adreno 650 است. این تراشه توسط رم 8/12/16 گیگابایتی از نوع LPDDR5 همراهی می شود و برای ذخیره سازی اطلاعات از حافظه داخلی 128/256/512 گیگابایت بهره می برد. شیائومی برای جلوگیری از افزایش دمای گوشی Mi 10 Ultra از خنک کننده LiquidColl 2.0 از نوع Vapor Chamber در کنار شش لایه گرافیت استفاده کرده است.

سایر مشخصات:

باتری به کار رفته در گوشی شیائومی Mi 10 Ultra دارای ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت است که از سریعترین فناوری شارژ سریع حال حاضر با سرعت 120 وات پشتیبانی می کند. با توجه به گفته شرکت شیائومی، این گوشی هوشمند در عرض 20 دقیقه به طور کامل شارژ خواهد شد. شارژ بی سیم آن قابلیت شارژ سریع 50 واتی را دارا است که می تواند در عرض 40 دقیقه باتری را گوشی را به طور کامل شارژ کند. همچنین باتری گوشی می 10 اولترا قابلیت شارژدهی 10 واتی را دارد. این گوشی پرچمدار با رابط کاربری MIUI 12 بر پایه اندروید 10.0 عرضه می شود. گوشی شیائومیمی 10 اولترا با دو رنگ مشکی و نقره ای و قاب سرامیکی در دسترس کاربران قرار می گیرد.

 

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫91 نظرها

  1. بازتاب: y2mate
  2. بازتاب: 티비위키
  3. I was curious if you ever considered changing the layout of your blog?

    Its very well written; I love what youve got to say.
    But maybe you could a little more in the way of content so
    people could connect with it better. Youve got an awful lot of text for only having one or 2 pictures.
    Maybe you could space it out better?

  4. We’re a group of volunteers and opening a new scheme in our community.
    Your web site provided us with valuable information to work on. You’ve done an impressive job and our whole community
    will be grateful to you.

  5. بازتاب: 토렌트
  6. Разрешение на строительство — это государственный акт, выдаваемый управомоченными инстанциями государственного аппарата или муниципального управления, который предоставляет начать стройку или исполнение строительных операций.
    Получения разрешения на строительство утверждает законодательные положения и регламенты к строительному процессу, включая разрешенные типы работ, предусмотренные материалы и техники, а также включает строительные инструкции и комплекты безопасности. Получение разрешения на строительные работы является необходимым документов для строительной сферы.

  7. It is the best time to make some plans for the future
    and it’s time to be happy. I have read this post and if I could I want to suggest you few
    interesting things or suggestions. Maybe you can write next articles referring
    to this article. I wish to read more things about it!

  8. Hi there! This post couldn’t be written much better!
    Looking at this post reminds me of my previous roommate!
    He continually kept preaching about this. I’ll send this information to him.

    Pretty sure he’s going to have a good read. Thanks for sharing!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + 2 =

دکمه بازگشت به بالا