فناوریموبایل

مشخصات جدیدی از گوشی هواوی نوا 6 فاش شد

مشخصات جدیدی از گوشی هواوی نوا 6 فاش شد

شرکت Huawei قصد دارد تا از گوشی هواوی نوا 6 در اوایل ماه دسامبر رونمایی کند؛ اما قبل از معرفی این گوشی، اطلاعات کاملی از مشخصات فنی این گوشی فاش شده است. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی گوشی Nova 6

با توجه به اطلاعات منتشر شده، این گوشی هوشمند با وجود میان رده بودن به امکانات پرچمداران مجهز است. گوشی هواوی نوا 6 قرار است در دو ورژن 4G و 5G به دنیای اسمارت فون ها قدم بگذارد. این گوشی در پنل جلویی خود به یک نمایشگر 6.44 اینچی IPS LCD با وضوح Full HD مجهز است. با توجه به اخبار منتشر شده کاربر می تواند به صورت دستی نمایشگر گوشی Nova 6 را از 90 هرتز به 60 هرتز کاهش دهد.

در بخش بالایی سمت چپ صفحه نمایش این گوشی، یک روزنه بیضی شکل قرار گرفته که محل جایگذاری دو دوربین سلفی با رزولوشن های 32 و 12 مگاپیکسل می باشد. در قاب پشتی گوشی هواوی نوا 6 چهار دوربین تعبیه شده است که دوربین اصلی آن به رزولوشن 60 مگاپیکسل، دوربین دوم به رزولوشن 16 مگاپیکسل با قابلیت Ultrawide، دوربین سوم و چهارم به رزولوشن 2 مگاپیکسل با قابلیت های تشخیص عمق و ماکرو مجهز می باشد.

این گوشی هوشمند در بخش سخت افزاری از قدرت بالایی برخوردار است. به احتمال فراوان از پردازنده Kirin 990 به عنوان قلب تپنده گوشی Npva 6 استفاده شده است. قرار است این گوشی در دو نسخه با رم 8 و 12 گیگابایتی و در بخش حافظه داخلی نیز در دو ورژن 128 و 256 گیگابایتی به بازار ارائه شود. شارژدهی گوشی Nova 6 از طریق باتری 4000mAh صورت می پذیرد و همچنین از قابلیت شارژ سریع 40w پشتیبانی می کند. این گوشی قرار است در چهار رنگ آبی، بنفش، مشکی و قرمز به خریداران ارائه شود.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا