برنامه آیفونبرنامه اندرویدنرم افزار و اپلیکیشن

اینستاگرام با قابلیت حذف یکجا و پین کردن کامنت ها به روز شد

اینستاگرام با قابلیت حذف یکجا و پین کردن کامنت ها به روز شد

اینستاگرام با امکان حذف یکجا کامنت ها و همچنین پین کردن نظرات در بالای سایر نظرات، آپدیت شد. در ادامه به ویژگی های جدید Instagram خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

حذف کامنت ها:

اینستاگرام

با اضافه شدن دو قابلیت جدید به اپلیکیشن اینستاگرام ، کاربران این نرم افزار پر مخاطب می توانند نظرات دیگران را که زیر پست آن ها کامنتی گذاشته اند را در صورت نیاز و به صورت دسته جمعی حذف کنند. این قابلیت جدید باعث می شود تا کاربران بتوانند به راحتی تمام کامنت هایی که دارای مضمون توهین هستند را به شکل یکجا حذف کنند. این قابلیت ابتدا در اختیار کاربران گوشی های آیفون و آیپدها قرار می گیرد. برای این کار تنها کافی است که بر روی یکی از کامنت ها کلیک کرده و بعد از آن بر روی آیکون سه نقطه که در گوشه بالا سمت راست قرار گرفته، کلیک کرد. سپس گزینه Manage Comments را لمس کرده و 25 کامنت را انتخاب کنید و در ادامه می توان این تعداد کامنت را به راحتی حذف کرد.

همچنین می توان به همین شکل، اقدام به بلاک کردن همزمان کاربران و یا محدودیت در دسترسی شان کرد. این قابلیت جدید اپلیکیشن اینستاگرام به زودی در اختیار کاربرانی که دیوایس هایی که از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند نیز قرار می گیرند. گفتنی است که این قابلیت در سیستم عامل اندروید کمی دارای پیچیدگی است که قرار است با آپدیت های بعدی این مشکل بر طرف شود.

پین کردن کامنت ها:

اینستاگرام

به غیر از این ویژگی جدید قابلیت دیگری که می توان به آن اشاره کرد، قابلیت پین کردن سه تا از کامنت ها در بالای سایر کامنت ها در برنامه Instagram است. البته گفتنی است که این ویژگی هنوز به صورت گسترده منتشر نشده است و تنها در اختیار تعدادی از کاربران قرار گرفته است تا مراحل تست آن انجام شود. این قابلیت هم ابتدا در گوشی های آیفون ارائه خواهد شد و بعد از آن برای گوشی های اندروید نیز عرضه خواهد شد.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫79 نظرها

  1. بازتاب: Ks Quik 2000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا