بازیبازی های آیفونبازی های اندرویدیبازی های ویندوزی

بررسی بیشترین بازدید بازی ها در یوتیوب در سال 2019

بررسی بیشترین بازدید بازی ها در یوتیوب در سال 2019

یوتیوب ریوایند کمک کرده تا تمام علاقه مندان از اتفاقات و جزئیات جذاب و عجیب یوتیوبی در سال جاری مطلع شوند. در این بخش به بررسی بیشترین بازدید بازی ها در یوتیوب در سال 2019 بپردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

در سالی که پشت سر گذاشتیم یوتیوب به یکی از پراکراه ترین ویدئو ها پرداخت که البته همین مورد با تمام عدم لایک ها پربیننده ترین ویدئوی سال شد. این ویدئو بیش از هفده میلیون رأی نمیپسندم را به خود اختصاص داد!
در سال جاری کمی کم انرژی تر بدین مسائل پرداخته و برخلاف سال پیش هیچ صداگذاری و توضیحاتی بر روی ویدئوها انجام نداده و به طور ساده به آمار و اعداد اشتراک گذاری ویدئو ها پرداخته است. یوتیوب به غیر از پرداختن به اولین کاربر یوتیوب ترکیه ای با ده میلیون فالوور و همچنین کانال های متنوع زیبایی به مطلب قابل بحث امروز طیف نیوز یعنی بیشترین بازدید بازی ها پرداخت.

مقام اول

مقام اول در بیشترین بازدید بازی ها به ماینکرفت تعلق گرفت. این بازی با حدود صد میلیون بازدید و با فاصله چهل میلیون لایک از مقام دوم توانست رتبه اول کسب کند. دیگر ثابت شد که بازی های با تفکر و ایدئولوژی خلاق و جدید می تواند مخاطب را طولانی مدت جذب کند و به این راحتی ها از خیال و ذهن گیمر ها بیرون نرود.
رمز موفقیت در این بازی خلاقیت بالاست که البته دلیل گشت و گذار بین ویدئوهای این بازی توسط کاربران همین کسب ایده های متنوع نیط می تواند باشد.

مقام دوم

مقام دوم به فورتنایت تعلق گرفت. در ابتدای ساخت و ارائه این بازی سیل عظیمی از کاربران طرفدار این بازی شدند اما پس از مدتیاز شور این بازی کاسته شد. پس از این دوره با بهره مندی از ویژگی کراس اور و قرارگیری گیمر ها با پلتفرم های متنوع روبروی هم بار دیگر این بازی شکفت و حدود 60 میلیون نفر این ویدئو ها را در یوتیوب رؤیت کردند.

مقام سوم

بیشترین بازدید بازی ها در یوتیوب

جی تی ای و باز هم جی تی ای. این بازی پر شور و هیجان پس از شش سال تولید همچنان رتبه اول بازی های راک استار را به خود اختصاص داده است. جی تی ای وی حدود سی و هفت میلیون بازدید را به خود اختصاص داده و رتبه سوم را در میان بیشترین بازدید بازی ها در یوتیوب کسب کرده است.

مقام چهارم

بازی اکشن و جذاب فری فایر Garena با حدود سی میلیون آمار رؤیت در یوتیوب توانسته رتبه چهارم بیشترین بازدید بازی ها را در سال 2019 به خود اختصاص دهد. این بازی محتوای بقا در شرایط سخت دارد. با توجه به قابلیت های بازی این رتبه بسیار حائز اهمیت و جالب توجه است.

مقام پنجم

رتبه آخر متعلق به روبلوکس می باشد. این بازی با حدود بیست و هفت میلیون رؤیت کننده توانسه مقام پنحم را در رتبه بندی بالاترین میزان بازدید را به خود اختصاص دهد. این نیز یک بازی خلاقانه است که می بایست با سایر کاربران آنلاین مشغول بازی شوید و البته می توانید از قابلیت های چت آنلاین نیز بهره مند شوید. مشغول گیم های کوچک دیزاین شده توسط خود گیمیر ها مشغول شوید.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫8 نظرها

  1. بازتاب: bonanza 178
  2. بازتاب: b4R

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده + 9 =

دکمه بازگشت به بالا